Шановні друзі та колеги!

     

    Повідомляємо, що з об’єктивних причин авторський семінар академіка Шалви Олександровича Амонашвілі переноситься з вересня 2014р. на січень 2015 року (канікули).

    Конкретна інформація щодо дати проведення буде повідомлена пізніше.

     

    Президент

    Всеукраїнської культурно-освітньої 

    Асоціації Гуманної Педагогіки,

    доцент, кандидат педнаук

    Станіслав Крук

    Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

    Артемівської міської ради

    Донецької області

     

     

    Розробка виховної години для 5 класу

    «Я вірю в силу доброти» (2014 р.)

    Підготувала:

    Класний керівник 5-Б класу

    Косяк Наталя Миколаївна

    Мета: Формувати моральні основи дитячої особистості, сприяти вихованню доброї, чуйної, лагідної людини. Виховувати потребу в самовдосконаленні та самовихованні. Формувати в учнів ціннісну орієнтацію, здатність формулюва­ти моральні судження, розвивати вміння відрізняти погане від доброго, виховувати позитивне світосприйняття. Шляхом створення психологічних ситуацій вибору підвести учнів до розуміння важливості взаємодопомоги в колективі, сприяти створенню дружнього дитячого колективу. Виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.

    Виховний захід відбувається в класі. На класній дошці вгорі написано назву виховного заходу та прилаштовані плакати з приказками та прислів'ями на тему «Доброта».

    На дошці написаний епіграф без останнього слова, яке учні повинні назвати в кінці заходу.

    "У цьому світі є тільки одна річ, перед якою належить

    схилятися, це - геній, і одна річ, перед якою

    слід упасти на коліна, це – (доброта)".

    Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

    Артемівської міської ради Донецької області


    РОЗРОБКА УРОКУ ЧИТАННЯ

    «Тема: «Що живе в серці твоїм?»

    4 клас

    Підготувала

    вчитель початкових класів

    Захарченко К.Т.


    Мета: формувати навички свідомого читання, залучити дітей до обдумування та обговорення питання «Для чого людині серце?» та «Що живе в серці твоїм?»;

    - вчити дітей жити та діяти від щирого серця. Керуватись у житті чистими помислами. Творити добро і дарувати душевне тепло рідним людям, розвивати мовлення, творчу уяву;

    - виховувати любов до ближнього, загальнолюдські цінності.

    Обладнання: символ ідеального серця, дерево «сердець», виставка книг, портрет В.Сухомлинського.

    На дошці епіграф.

    «Найголовнішого очима не побачиш. Добре бачить тільки серце».

    Антуан де Сент – Екзюпері.

    Вислови на дошці:

    «Щастя – це любов, тепло сердець».

    «Все починається з любові, лише вона врятує світ».

    «Не будь переможений злом, а перемагай

    зло добром».

     

    100poradЗа сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації 17 травня   2014 р. у Будинку вчителя за адресою: вул. Володимирська, 57 відбулася остання у 2013-1024 навчальному році засідання Київських Студій гуманної педагогіки.

    Тема Студій: «Сто порад учителеві» В.О.Сухомлинського.

    Модератор - Зінаїда Хоменко, кандидат психологічних наук, заступник голови Київського міського центру ВАГП, науковий консультант і практичний психолог Фінансового ліцею м.Києва.

    Лейтмотивом до роботи Студії став вислів із Маніфесту гуманної педагогіки: «Найбільша трудність у творенні гуманного освітнього світу знаходиться всередині нас самих».

    В ході роботи Студії Зінаїді Іванівні вдалося розкрити слухачам працю В.О.Сухомлинського «Сто порад учителю», яку можна вважати дороговказом для кожного конкретного вчителя і для кожної школи, які стали на шлях духовного відродження, на шлях особистісно-зорієнтованого навчання на засадах гуманної педагогіки.

    Для ефективності розкриття теми Студії слухачам було запропоновано працювати за таким планом:

    1. Основи створення колективу.

    2. Покликання до праці вчителя.

    3. Здоров'я і духовне життя вчителя.

    4. Світ дитинства очима вчителя.

    5. Індивідуалізація навчання.

    6. Організація навчально-виховного процесу в школі.

    7. Мотивація навчання учнів.

    8. Особливості навчання дітей у початковій школі.

    9. Особливості навчання у середній і старшій школі.

    10. Профілактика перевтоми учнів.

    11. Система роботи з батьками.

    12. Самопізнання і самовиховання як фундамент виховного процесу в сім”ї та школі.

    Please publish modules in offcanvas position.