- Виктория
- Новини
- Перегляди: 5118
Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки, що відбулися 22 листопада 2014 р.
Повідомляємо, що з незалежних від нас причин змінено адресу проведення Дев’ятих педагогічних читань:
Гуманітарний корпус НПУ імені М. П. Драгоманова, вул. Тургенівська, 8/14, Київ,
Їхати від ж/д вокзалу дві зупинки трамваями №15, 18 до зупинки вул.Дмитрівська, йти по вул.Воровського. Вул.Тургенівська перетинає вул.Воровського. Можна пройди пішки, це 940м, орієнтир - Цирк.
Перепрошуємо!
Оргкомітет
Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7
Артемівської міської ради
Донецької області
Розробка виховної години для 5 класу
«Я вірю в силу доброти» (2014 р.)
Підготувала:
Класний керівник 5-Б класу
Косяк Наталя Миколаївна
Мета: Формувати моральні основи дитячої особистості, сприяти вихованню доброї, чуйної, лагідної людини. Виховувати потребу в самовдосконаленні та самовихованні. Формувати в учнів ціннісну орієнтацію, здатність формулювати моральні судження, розвивати вміння відрізняти погане від доброго, виховувати позитивне світосприйняття. Шляхом створення психологічних ситуацій вибору підвести учнів до розуміння важливості взаємодопомоги в колективі, сприяти створенню дружнього дитячого колективу. Виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.
Виховний захід відбувається в класі. На класній дошці вгорі написано назву виховного заходу та прилаштовані плакати з приказками та прислів'ями на тему «Доброта».
На дошці написаний епіграф без останнього слова, яке учні повинні назвати в кінці заходу.
"У цьому світі є тільки одна річ, перед якою належить
схилятися, це - геній, і одна річ, перед якою
слід упасти на коліна, це – (доброта)".
Читати далі: В Артемівську завершився авторський семінар Ш.А.Амонашвілі та П.Ш.Амонашвілі
Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7
Артемівської міської ради Донецької області
РОЗРОБКА УРОКУ ЧИТАННЯ
«Тема: «Що живе в серці твоїм?»
4 клас
Підготувала
вчитель початкових класів
Захарченко К.Т.
Мета: формувати навички свідомого читання, залучити дітей до обдумування та обговорення питання «Для чого людині серце?» та «Що живе в серці твоїм?»;
- вчити дітей жити та діяти від щирого серця. Керуватись у житті чистими помислами. Творити добро і дарувати душевне тепло рідним людям, розвивати мовлення, творчу уяву;
- виховувати любов до ближнього, загальнолюдські цінності.
Обладнання: символ ідеального серця, дерево «сердець», виставка книг, портрет В.Сухомлинського.
На дошці епіграф.
«Найголовнішого очима не побачиш. Добре бачить тільки серце».
Антуан де Сент – Екзюпері.
Вислови на дошці: «Щастя – це любов, тепло сердець». «Все починається з любові, лише вона врятує світ». «Не будь переможений злом, а перемагай зло добром».
|
Читати далі: Підсумки Тринадцятих Міжнародних Педагогічних Читань з Гуманної педагогіки у Тбілісі
УРОК КО ДНЮ КУЛЬТУРЫ
Класс 4 – 5.
Тема: "Рано или поздно зерно культуры прорастет".
"Благая весть"
Форма проведения урока; урок – размышление.
Цель урока; утвердить в детях понятие о необходимости защиты культуры во всех ее проявлениях, осознанной необходимости жить по законам духовности, красоты, знаний и любви.
Оборудование; мульти – медийная доска, презентация к уроку, текст притчи «Два ангела» Ш.А.Амонашвили, очерк «Три ключа» Е. И. Рерих.