Сертифікація учасників П’ятнадцятих Всеукраїнських Читань
Дорогі друзі! Вітаємо усіх учасників П’ятнадцятих Всеукраїнських педагогічні читань «Як любити дітей?» Для учасників Читань передбачена видача сертифікатів на 8 годин (0,26 кредиту ЄКТС). Обов'язковою умовою отримання сертифікатів є безпосередня участь в Читаннях (онлайн) та проходження вихідного опитування (через гугл-форму), надання відгуку про Читання протягом 7 днів після їх завершення. За цими принципами був сформованиий Реєстр сертифікатів, де можна знайти своє прізвище. Номерний сертифікат учасника Читань в електронній формі можна скачати за посиланням: https://bit.ly/3gpdXEQ Бажаємо усім міцного здоров'я, любові і творчих успіхів !
Уроки добра в Уманській школі
Уроки добра в Уманській школі Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 Черкаської області. Вчитель Щербатюк В.О. провела "Уроки добра" у 6-х класах на теми: "Твори добро, бо ти людина", "Доброта врятує світ".
Головною метою було виховання почуття доброти, чуйності, милосердя, поваги.
Добро
Добро Хутірський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Червонослобідської сільської ради Черкаської області. Урок Доброти для учнів 2 класу організувала та провела вчитель початкових класів Драголюб Олена Федорівна. Використовуючи різні форми роботи, діти виконували цікаві завдання, пов'язані із ключовим поняттям "ДОБРО":
1. Робота в парах: вставити пропущені літери і прочитати вірш. 2. Конкурс на кращого читця (представників груп) віршів про добро. 3. Групова робота із леґо-цеглинками: з'єднати частини прислів'їв.
Що таке є доброта? Це є серця висота!
Що таке є доброта? Це є серця висота! Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Смілянської міської ради Черкаської області. Годину спілкування «Що таке є доброта? Це є серця висота!» у 4 класі організувала та провела вчитель початкових класів Макарова Оксана Миколаївна. Під час години спілкування діти складали прислів'я, давали цінні поради, приміряли на себе різні соціальні ролі (допомога людям похилого віку, поради для малечі).
|