Українська (UKR)Російська (RUS)

Тексти і підтексти уроків

Уроки

Переживання на уроці «Світу Краси»

Діти дорослішають в школі, вони проживають уроки і отримують свій життєвий досвід, витягуючи підтексти з текстів уроків. Нещодавно, на одному з уроків курсу «Світ Краси» в 4 класі, ми використовували, запропонований Валерією Гівіївною Ніорадзе в курсі письмово-мовленнєвої діяльності фрагмент уроку про те, що таке підтекст і, як його можна трактувати. Діти самі прийшли до цікавого висновку, що підтекст залежить від внутрішнього світу того, хто читає, від його душі і серця. Дітям для роздумів було запропоновано невеличка розповідь Євгена Замятіна «Трамвай».

В оповіданні дається яскрава образна замальовка пасажирів трамваю, які поспішають до театру, а у вікна «тихесенько сидить блакитноокий хлопчик - так тихенько, що ніхто його і не бачить. І у нього вухо надірване, кров із мочки біжить. Ні-ні та й витре брудною хустиною, то вухо, то очі, то знову вухо. І виблискує трамвай, повний народу: їдуть у театр ».

Читаю текст, в класі зосереджена тиша, всі переживають разом зі мною, а один хлопчик Андрій Г. опустив голову на парту і гірко плаче. Сльози течуть струмком, а він голову глибоко занурює в складені на парті руки, щоб ніхто не бачив, що він не може зупинити сліз.

Детальніше...

 

Дванадцяті Всеукраїнські Педагогічні Читання у Києві

Читання з гуманної педагогіки

16-17 грудня 2017 року Всеукраїнська культурно-освітня асоціація  Гуманної Педагогіки за сприяння Міністерства освіти і науки України на базі  Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова провела Дванадцяті Всеукраїнські Читання з гуманної педагогіки

«Сім’я – лоно культури людства»


У  Читаннях прийняли участь понад 670 освітян та батьків зі всієї України. Тема Читань стосувалась сім’ї як духовного надбання, вічної людської цінності, та була обрана не випадково. 17 липня 2017 року діячі Міжнародного руху Гуманної Педагогіки в Бушеті (Грузія) прийняли документ «Сім’я. Заповіді Гуманної Педагогіки». Було запропоновано громадській спільноті залучитись до обговорення теми Сім’ї та Родини. Тому на Читаннях обговорювались питання, пов’язані з тим, на яких основах має будуватись сім’я та, у чому полягають принципи її створення, такі як любов, духовна єдність, співтворчість та співдружність, взаємоповага, взаєморозуміння, співчуття, милосердя та безкорисливе служіння.

Детальніше...

 

Педагогічні Читання у Каневі

Новини

Зрозуміти багатогранний світ Гуманної Педагогіки під силу кожному, хто з вчителів цього забажає, іти до істини Добра і Краси.  Педагогічні твори Ш.О.Амонашвілі – це науковий пошук шляхів організації радісного, захоплюючого життя у школі. Всупереч педагогіці, яка існує педагог звертається до педагогіки серця, розмірковує про добро і зло, біль і радість, совість і безсердечність і т.д. У школі має бути вчитель, від якого можна черпати знання, як воду з криниці, який вміє дослідити душу дитини і серцем дійти висновку: добро має панувати у школі, і ніякої байдужості. Шалва Олександрович не доказує нам, а розповідає про те, яке шкільне життя можна запропонувати дітям, виховати не просто учня, а Людину.

Детальніше...

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 23/11/2017р.

Новини

23 листопада  2017 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної  адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації  відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.


Тема: «Освіта як індустрія можливостей»

Форма проведення : семінар-практикум

Детальніше...