Підсумки Третіх Київських Читаннь з гуманної педагогіки на тему «Учителю, вкажи шлях краси духу».
Резолюція Круглого столу «Актуальність захисту культурних цінностей»
23-30 квітня 2014р. в м. Харкові відбулася Міжнародна наукова конференція «Вісімнадцяті Слобожанські читання», присвячена 140-річчю з дня народження М.К. Реріха - видатного художника, мандрівника, історика і археолога, філософа і громадського діяча, творця першого в історії міжнародного Договору про захист культурних цінностей - Пакту Реріха.
Повноліття Слобожанських читань
Організатори конференції: Департамент культури і туризму Харківської обласної адміністрації; Харківське обласне об'єднання «Культурний Центр імені М.К. Реріха; Науково-дослідний інститут з вивчення пам'яток культури; Харківський художній музей; Харківський науково-методичний центр охорони культурної спадщини; Харківська обласна організація Українського товариства охорони пам'яток історії та культури; Етнографічний музей імені Гната Хоткевича «Слобожанські скарби»; Харківське дворянське зібрання.
Баніт О.В. Майстер-клас «Особливості спілкування вчителя з сучасними учнями». 15 березня 2014 року. Київський будинок учителя
Баніт Ольга Василівна Kандидат педагогічних наук, молодший науковий співробітник відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України
Лейтмотив заняття: Гуманна педагогіка направлена на облагородження душі, серця і розуму Дитини, а знання бачаться як шлях сходження до цілі. Мета заняття: утвердження принципів гуманної педагогіки в педагогічному спілкуванні.
Результат: вироблення гуманного стилю спілкування, що базується на демократичних взаємостосунках та особистісно орієнтованому підході і спрямованого на облагородження душі, серця і розуму власного і дітей.
Обладнання.
Майстер-класс складається із вступу (до 20 хв.), 4-х частин (до 35 хв. кожна) і завершення (до 20 хв.). Кожна із 4-х частин складається із практичної вправи, аналізу результатів і осмислення можливостей перенесення напрацьованих навиків у практичну діяльність. |