Українська (UKR)

Творчі майстерні, лабораторії Читань

IX Всеукраїнські Читання з гуманної педагогіки. Творча майстерня "Керівник освіти на шляху краси духу"

 

Модератори:

Кірдіщева Л.М. – директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», Відмінник освіти України, Лицар Гуманної педагогіки.

Гаряча С.А. – кандидат педагогічних наук, зав.кафедрою педагогіки ДПО Черкаського інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, голова Черкаського обласного центру і віце-президент ВАГП, Лицар Гуманної педагогіки.

Творча майстерня «Керівник освіти на шляху краси духу» працювала над проблемою: як керівнику бути духовно-моральною людиною, щоб повести весь колектив шляхом Краси Духу.

Учасники майстерні звернулися до «Маніфесту Гуманної педагогіки», «Кодексу честі і служіння Вчителя», до Педагогічної пісні «Учитель, укажи путь Красоты Духа» Ш.О. Амонашвілі, Педагогічної Конституції Європи.

У Творчій майстерні працювали 19 педагогів з Сумщини, Черкащини, Вінниччини, Львівщини, Херсонщини.

Детальніше...

 

VIII Всеукраїнські Читання з гуманної педагогіки «Учитель», 2 - 3 листопада 2013 року, м.Київ. Підсумки творчої майстерні «Учень – учитель – батьки»

anadto43Лейтмотив: «Дорогі батьки, не важливо, скільки часу ви проводите з дитиною; важливіший ваш вплив на дитину, ваше спів-буття... Пісок у годинниках Дитинства сиплеться неймовірно швидко... Саме в дитячі роки потреба спів-буття з батьками найвища!» (Є.С. Євдокимова з книги «Бесіди про Вчителя»).

Провідна ідея:

«Дітей треба захищати від агресії середовища, від посягань сил темряви.

Але як нам це робити?

Сили, видимі й приховані, з якими мі стикаємося, нам здаються непереборними.

Але ні: наші можливості більш могутні, ніж міць зовнішніх сил; вони полягають у нашому мистецтві виховання, у тій мудрості, відданості, терпінні й любові, якими мі наповнюємо наше ставлення до кожної Дитини.

Виховання наше стане потужним, якщо зрозуміємо, що в нас крім нього немає іншої зброї проти темряви.

Виховання стане захисним, якщо будемо жити разом з Дитиною у Світлі й справами Світла.

Виховання стане переможним, якщо воно буде спрямоване на розкриття духовних багатств Дитини» (Маніфест гуманної педагогіки).

Керівники:

Надточій Т. Л., директор Дитячого «Клубу Добра і Краси» при Культурному центрі ім. М.К.Реріха (м. Харків), голова Харківського обласного відділення та член Правління ВАГП, член Міжрегіональної Спілки письменників України та член Союзу Всеукраїнського Конгресу літераторів України, Лицар Гуманної Педагогіки;

Дмитрієва І.В., педагог Донецького Міського Центру сім’ї та молоді, голова Донецького обласного відділення та член Правління ВАГП, координатор напрямку «Батьківська турбота» Правління ВАГП, Лицар Гуманної Педагогіки;

Толстікова Л. Г., учитель початкових класів, вчитель-методист ЗОШ №63 співробітник Дніпропетровського обласного Центру ВГО ВАГП, координатор напрямку «Батьківська турбота» у Дніпропетровській області.

Творча майстерня зібрала більше 71 осіб, серед яких були вчителі початкових класів, викладачі різних предметів, педагоги з організаційної роботи, батьки, студенти педагогічних ВУЗів.

Детальніше...

 

VII ВСЕУКРАЇНСКІ ЧИТАННЯ З ГУМАННОЇ ПЕДАГОГІКИ 17 -18 листопада 2012р. Лабораторія початкової школи

laborpochatshkolЛейтмотив: «Дітям Світла потрібна педагогіка, яка буде вирощувати в них духовність, благородство, великодушність, розширювати їхнє прагнення до пізнання, спрямовувати на пошук свого призначення». Маніфест гуманної педагогіки.

Керівники:

Брусенцова Олена Михайлівна, вчитель-методист, вчитель початкових класів ЗОШ № 91, співробітник Дніпропетровського обласного центру ВАГП (м. Дніпропетровськ).

Василега Ірина Данилівна, директор  Дніпропетровського  педагогічного  коледжу Дніпропетровського національного університету ім. О.Гончара.

Добрянська Інеса Валентинівна, вчитель-методист, психолог, вчитель початкових класів ЗОШ № 90, співробітник Донецького обласного відділення ВАГП (м. Донецьк).

Теслицька Лариса Георгіївна, вчитель-методист, керівник міської творчої групи з гуманної педагогіки, вчитель початкових класів ЗОШ №5 м. Слов’янська Донецької обл..

 

 

VII ВСЕУКРАЇНСКІ ЧИТАННЯ З ГУМАННОЇ ПЕДАГОГІКИ 17-18 листопада 2012р. Лабораторія природничих наук.

laborprirodnauk1Керівники:

Безвершук Валентина Никандрівна, вчитель-методист, вчитель фізики ЗОШ І-ІІІ ступенів (смт. Турбів Вінницької обл.), Відмінник освіти України, голова Вінницького обласного Центру ВАГП, Лицар Гуманної Педагогіки;

Таранченко Лариса Іванівна, вчитель-методист, вчитель фізики НВК № 11 ім.Артема, Відмінник освіти України, співробітник Артемівського Центру Гуманної Педагогіки, (м. Артемівськ Донецької області);

Філіппова Анжеліка Дмитрівна, директор ЗОШ I-II ст. № 22 (м. Торез, Донецька обл.), вчитель біології та хімії, голова Торезької міської лабораторії гуманної педагогіки.

Учасники:

В роботі лабораторії взяли участь 23 вчителі з Києва та Київської області, Донецької, Чернівецької, Вінницької областей, Дніпропетровська, Кіровограда, Бердичева, Дніпродзержинська, Кременчуга.

Лейтмотив:

«Нам потрібно буде розширювати свою свідомість і вчитися мислити і діяти згідно поняття духовності». (Маніфест гуманної педагогіки).

Учасники лабораторії ознайомилися з основними положеннями Маніфесту гуманної педагогіки та підняли низку проблем: «необхідність самовдосконалення вчителя» та «добро і зло в освітньому просторі».

Робота лабораторії організована у вигляді обговорення нагальних проблем.

 

Лабораторія роботи з батьками, Шості Всеукраїнські Читання з гуманної педагогіки 12-13 жовтня 2011р.

Керівники: Надточій Тетяна Леонідівна, педагог, член Правління Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, голова Харківського обласного центру Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки, член творчого союзу «Конгрес літераторів України» (м. Харків);

Толстікова Людмила Георгіївна, керівник міні-лабораторії гуманної педагогіки, вчитель вищої категорії, вчитель початкових класів, вчитель-методист ЗОШ №63, м.Дніпропетровськ.

Основна ідея: «Творити людину – вище щастя» (В. О. Сухомлинський).

Lab1У роботі лабораторії взяли участь 52 учасника: вчителі, методисти, психологи, лікарі, батьки.

При підготовці роботи творчої лабораторії була визначена основна мета:

надання практичної допомоги вчителям у налагодженні взаємовідносин «вчитель - батьки», які:

-           давали б можливість батькам регулярно отримували знання, які допомагатимуть їм зрозуміти значення батьківської місії;

-           допомогли б у вихованні шляхетної людини;

-           стали б імпульсом для батьковської творчості;

-           надавали б практичної допомоги батькам у побудові духовної єдності з дітьми.

Детальніше...