Українська (UKR)

Восьмі Артемівські Читання з Гуманної Педагогіки

Шановні колеги!

Методичний кабінет відділу освіти Артемівської міської ради Донецької області та Артемівський Центр Гуманної Педагогіки проводять 24 жовтня 2011 року в м. Артемівську Восьмі Міські Читання з Гуманної Педагогіки «Учителю, надихни мене на творчість!». Тема запропонована науковим керівником Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, президентом Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки, академіком Російської Академії освіти, іноземним членом Національної Академії педагогічних наук України, доктором психологічних наук, професором Шалвою Олександровичем Амонашвілі.

Читання відбудуться 24 жовтня в НВК № 11, кабінет № 33. Початок о 10.00, реєстрація о 9.30

 

Пропонуються питання для обговорення:

1. Що може надихати на творчість учителя в сучасному педагогічному процесі.

Основна ідея: «Творче натхнення – людська потреба, в якій особистість знаходить щастя» В. О. Сухомлинський.

Педагогічна спадщина Г.С. Сковороди, К.Д.Ушинського, В.О.Сухомлинського, Януша Корчака та інших педагогів - класиків у сучасній школі. Відкриття в науці та їх шлях до школи. Культурна та народна спадщина в педагогіці. Самовдосконалення вчителя. Педагогічна майстерність учительського виховання. Як виховувати в собі творчого вчителя. Досвіту, який захоплює. Школа майбутнього в наших мріях та сьогоденні. Якими можуть бути програми, підручники, шкільні предмети чи освітянські курси в майбутньому. Чи можуть надихати на творчість конкуренція та ринкові відносини. Про що мріє сучасний учитель націлений на майбутнє? Маніфест гуманної педагогіки.

 

2. Наші уявлення про сучасних учнів.

Основна ідея: «Творити людину – вище щастя» В. О. Сухомлинський. Людина приходить у світ для людини. Що ми знаємо про духовний світ та прагнення наших учнів, як захищаємо їх від впливу зла. Які наші уявлення про духовну природу дитини. Діти Світла – це наші учні. Як зберігати це світло в них. «Як світлий Янгол перемагає» - приклади спасіння вчителем своїх учнів. Що в нашій роботі надихає учнів на творчість. Наші діти – дорослі майбутнього, яким буде воно, майбутнє, що сьогодні вже зростає в наших класах.

 

3. Урок, який надихає на творчість.

Основна ідея: «Нехай наша свідомість розшириться і дамо в ній волю виміру духовності, щоб вмістила вона Небеса» Ш. О. Амонашвілі. Вимоги до гуманно-особистістного уроку. Приклади уроків із досвіду роботи, чим вони надихають на творчість учителя та учня. Як творити уроки.

 

4. Батьки та школа.

Творчість у людських стосунках.

Основна ідея: «Той, хто творить добро, творить Життя» Ш. О. Амонашвілі.

Духовна сутність сімейних стосунків та їх вплив на виховання дітей. Як створювати духовну єдність між учителем, дітьми та батьками. Батьківські збори, що надихають учителя та батьків. Приклади співпраці батьків і школи. Ці питання будуть обговорюватись у формі круглого столу, щоб допомогти учасникам зрозуміти, у чому полягає Світла творчість учителя, де черпати натхнення і як надихати учнів. Учасники читань покликані дієво обговорити запропоновані проблеми. Ми просимо всіх привнести в обговорення власне педагогічне чуття, мудрість, сердечність, задуми та питання, все краще, що вдалося виробити в собі, але не звіти про проведені заходи. Якби кожен осмислив поняття Світлої творчості та спробував усім своїм життям нести її дітям, то наші учні отримали невичерпне джерело творчого натхнення.

 

Для участі в читаннях запрошуються керівники освіти, учителі, вихователі, батьки, викладачі, студенти, усі, хто не байдужий до майбутнього наших дітей. Виступи та доповіді - до 15 хвилин, повідомлення - 5-10 хвилин. Довідки за телефоном: 0993105769.

Оргкомітет