Українська (UKR)

Творча зустріч з В.Н.Безвершук

Пошук основ гуманної педагогіки в процесі навчання і виховання в школі

 bezvershuk1                                                                                                                                                                        Київський обласний та Київський міський центри гуманної педагогіки провели 17.05.12 р.  творчу зустріч з Валентиною Нікандрівною Безвершук, яка виступила з лекцією на тему "Пошук основ гуманної педагогіки в процесі навчання і виховання в школі".

Валентина Никандрівна – вчитель з багаторічним педагогічним стажем. Вона викладає фізику у  Турбівській ЗОШ І-ІІІступенів Вінницької області, є вчителем-методистом,  Лицарем Гуманної Педагогіки, Лауреатом премії Сороса, Відмінником освіти України, Головою Вінницького обласного центру гуманної педагогіки.

Під час зустрічі Валентина Нікандрівна поділилася своїм досвідом викладання навчальних предметів у тісному зв’язку з життям, вмінням налагоджувати  взаємовідносини з учнями, батьками, вирощувати в дітях милосердя, любов до пізнання.

Зустріч відбулася в залі клубу "Молоді Серця".  Захід відкрив Голова Київського обласного центру гуманної педагогіки  Володимир Геннадійович Павлов. В заході  взяли участь представники педагогічних колективів м.Києва та Київської області, які схвально сприйняли педагогічні новації Валентини Никандрівни. Її лекція викликала жваве обговорення, зацікавленість учасників зустрічі  у запозиченні досвіду вчителя-новатора. bezvershuk                                                                                                                      31 травня 2012р. Валентина Нікандрівна провела майстер-клас з викладачами Європейської школи «Михаїл» та вихователями дитячого садка № 154 (Святошинський район м.Києва).

Ці зустрічі залишили незабутні враження. Численні запитання слухачів отримали вичерпні відповіді, вони  сердечно дякували Валентині Нікандрівні за її самовіддану працю та щедре дарування свого досвіду. А її слідування ідеям гуманної педагогіки та досягнуте самовдосконалення на їх основі викликало у присутніх бажання глибше ознайомитися з цими ідеями для застосування їх у повсякденній практиці, для самовдосконалення, адже  Гуманну Педагогіку  ще називають Педагогікою Серця, що влучно підкреслює необхідність сердечного ставлення до дітей.