Українська (UKR)

Дев’яті Міські Читання з Гуманної Педагогіки «Маніфест гуманної педагогіки - сходження у майбутнє» в Артемівську

Шановні колеги, дорогі друзі!

Методичний кабінет відділу освіти Артемівської міської ради Донецької області та Артемівський Центр Гуманної Педагогіки проводять Дев’яті Міські Читання з Гуманної Педагогіки.

«Маніфест гуманної педагогіки - сходження у майбутнє»

Читання відбудуться 20 жовтня у НВК № 11 кабінет № 33. Початок о 10.00,

реєстрація 9.30

 

 

Тема Педагогічних Читань обрана не випадково: 17 липня 2011 року в Бушеті (Грузія) прихильниками гуманної педагогіки з Росії, Грузії, Україні та країн Балтії був підписаний і проголошений програмний документ «Маніфест гуманної педагогіки».

«У сучасному освітньому просторі виникає необхідність прийняття класичних педагогічних цінностей з їх основоположними поняттями духовності та гуманності, любові і добра, миру і блага. Тільки через зміну педагогічної свідомості на основі цих понять можна буде подолати авторитаризм з його наслідками множення бездуховності та аморальності в сучасному суспільстві», – записано в преамбулі Маніфесту.

Сьомі Всеукраїнські Читання присвячені осмисленню шляхів подолання авторитаризму через прийняття і затвердження духовного гуманізму в освітньому просторі. Основна перешкода для утвердження ідей духовного гуманізму знаходиться всередині нас самих. Нам необхідно перемогти себе і стати творцями гуманного освітнього світу. «Під ім'ям гуманної освіти треба розуміти розвиток духу людського, а не один формальний розвиток». К. Д. Ушинський.

На Читаннях ми пропонуємо обговорити низку важливих питань.

• Як вмістити в нашу свідомість вимір духовності і навчитися мислити на його основі.

• Як облагороджувати свій характер, витончувати своє ставлення до дітей і оточуючих.

• Як вирощувати в собі творче терпіння, удосконалюватися в мистецтві любити дітей, любити ближнього, радіти всьому піднесеному і прекрасному.

• Як навчитися керуватися у вирішенні педагогічних завдань мудрістю, тягнутися до читання праць класиків педагогіки.

• Яким повинен бути урок з точки зору духовного гуманізму, що вже зроблено в цьому напрямку, а що необхідно зробити.

Ппропонується обговорити поняття духовного гуманізму і його застосування в конкретній педагогічній діяльності. Найбільша фундаментальна проблема гуманної педагогіки – самовдосконалення. Як і в чому нам вдосконалюватися? Як розширювати свою свідомість? Як вести дітей шляхом самовдосконалення?

Як виховувати дітей, враховуючи, «що в них від початку посіяне насіння майбутньої особистості», як облагороджувати знання, як нам вчити дітей «мовою серця», в яких формах краси підносити знання дітям, в яких духовно-моральних діалогах сіяти їх в душах дітей. Як виховувати Серце, розвивати віру, самопізнання, розуміння сенсу життя, розширювати горизонти наук в змісті освіти, створювати освітні курси на основі принципів гуманної педагогіки, створювати умови на уроках і заняттях для того, щоб діти жили, а не готувалися до життя.

Ми пропонуємо Вам взяти участь у Читаннях тому, що «Нашому освітньому простору не вистачає світла особисто Вашого серця та розуму».

Запрошуємо до співпраці всіх небайдужих учителів, вихователів та батьків.

Оргкомітет