Перші обласні Читання з гуманної педагогіки «Вчитель» 8 лютого 2014 року в м.Суми
Шановні колеги, любі друзі!
Тема Педагогічних Читань обрана як реалізація однієї з основних ідей Маніфесту гуманної педагогіки, якій був проголошений 17 липня 2011 року в Бушеті (Грузія) прихильниками гуманної педагогіки з Росії, Грузії, України та країн Балтії, а саме: духовне перетворення вчителя. Дітям Світла потрібні Вчителі Світла!
Організатори: Сумський обласний центр Гуманної Педагогіки, ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»
Співорганізатори: Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки
Провідна ідея: «Гуманна педагогіка базується на аксіомах: любов виховується любов’ю, доброта виховується добротою; успіх вирощується успіхом; благородство виховується благородством…» (Маніфест гуманної педагогіки).
Запрошуються: науковці, викладачі, вчителі, вихователі дошкільних установ, працівники відділів освіти, соціально-психологічних служб, представники батьківських комітетів, громадських організацій, студенти.
Регламент роботи Читань:
09. 00 - 10.00 - Реєстрація учасників.
10.00 - 12.00 - Перша спільна зустріч. Відкриття Читань
- Кірдіщева Л.М., директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», голова Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки;
- Крук С.Л., президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;
- Пєсоцька І.О., начальник управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.
- Роль вчителя у творенні гуманного освітнього простору. - Брусенцова О.М., вчитель-методист Дніпропетровської ЗОШ І-ІІІ ст. № 91, Вчитель Гуманної Педагогіки.
12.00 - 12.30 - Демонстрація фільму «Маніфест гуманної педагогіки – шлях у майбутнє»
12.30-12.45 - Перерва
12.45-13.30 – Майстер-класи
13.30 – 14.00 – Перерва
14.00 - 15.20 – Робота творчих майстерень
15.30 – 16.00 – Підсумки роботи педагогічних читань
Майстер-класи
У майстер-класах буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей Гуманної педагогіки педагогами Сумщини
- 1. Формування професійної компетентності учителя з дошкільної освіти у світлі гуманної педагогіки.
Таран В.О. – викладач окремих дошкільних методик, голова циклової комісії дошкільної, соціальної педагогіки, психології та окремих методик ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».
У майстер класі передбачається визначення основних професійних та особистісних компетентностей учителя з дошкільної освіти та характеристика етапів професійного зростання. Розкриття основних форм та методів роботи з виховання гуманності у дітей дошкільного віку. Впровадження в практичну діяльність учителя ідей педагогів-гуманістів : М.Монтессорі, В.О. Сухомлинського, Ш.О. Амонашвілі.
Лейтмотив: Бути правдивими і чесними з дітьми, не ховаючи від них того, що відбувається в душі, є єдиним вихованням (Лев Толстой).
- 2. Як не стати вчорашнім учителем завтрашньої школи
Мандрико Т.В. – викладач шкільної психології ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»
Систематизація уявлень вчителів про те, якого вчителя можна вважати компетентним та окреслення шляхів зростання їх професійної компетентності
Лейтмотив: «…стає майстром педагогічної праці швидше за все той, хто відчув у собі дослідника» (В. Сухомлинський).
- 3. Гуманна Педагогіка у творчій практиці вчителя-філолога
Стеценко Н.В. – завідуюча зональним методичним кабінетом ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»
У майстер-класі буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей гуманної педагогіки у практичній діяльності викладача філологічних дисциплін.
Лейтмотив: «Вам подобається ця методична ідея? Дарую! (Ш.О.Амонашвілі).
Творчі майстерні
У творчих майстернях здійснюється пошук шляхів впровадження досягнень і здобутків гуманної педагогіки в навчально-виховний процес.
1. «Сила духу вчителя» .
Кірдіщева Л.М. – директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», голова Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки.
Бендюг А.І.- вчитель початкових класів Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№ 7
Лейтмотив: «Земним учителям потрібно наслідувати Вчителів Небесних – ось шлях!» - (Ш.О.Амонашвілі).
- «Духовність – учитель – дитина»
Клименко Л.А. - викладач соціальної педагогіки ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».
Влезько Л.М. – спеціаліст відділу освіти Лебединської міської ради
Лейтмотив: Виховання стане переможним, якщо воно буде спрямоване на розкриття духовних багатств Дитини. (Маніфест гуманної педагогіки).
- «Психологічний портрет учителя»
Михайленко Н.В. – викладач педагогіки та психології, голова циклової комісії.
Линник Ж.С. – практичний психолог Лебединської ЗОШ №4.
Лейтмотив: Педагог повинен викликати явища зростання в самого себе, тоді він буде живий і прийнятний для дітей, бо сповниться інтересом до них. Діти це завжди інстинктивно відчувають. Педагог повинен стати спостерігачем і дослідником тих явищ, які перед ним відбуваються. (С. Т. Шацький).
Заявку на участь у роботі Читань (форма додається) надсилати до 15 січня 2014 року на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Тел. для довідок: 050 28 33 550 (Кіріна-Радчук Валентина Миколаїва)
ЗАЯВКА
на участь у роботі
Перших обласних Читань з Гуманної Педагогіки
«Учитель»
8 лютого 2014 року
П.І.П _______________________________________________________________________
Рік народження _______________________________________________________________
Освіта _______________________________________________________________________
Науковий ступінь, вчене звання, педагогічне звання ____________________________________
Стаж педагогічної роботи________________________________________________________
Місце роботи__________________________________________________________________
Посада________________________________________________________________________
Назва майстерні, в роботі якої передбачається взяти участь___________________________
Назва майстер-класу, в роботі якого передбачається взяти участь_______________________
Поштова адреса с позначенням індексу __________________________________________
Електронна адреса______________________________________________________________
Телефон для зв’язку, в т.ч. мобільний______________________________________________
Потреба у гуртожитку __________________________________________________________
Дата заповнення заявки ___________________________