Українська (UKR)

Перші обласні Читання з гуманної педагогіки «Вчитель» 8 лютого 2014 року в м.Суми

Шановні колеги, любі друзі!

Тема Педагогічних Читань обрана як реалізація однієї з основних ідей Маніфесту гуманної педагогіки, якій був проголошений 17 липня 2011 року в Бушеті (Грузія) прихильниками гуманної педагогіки з Росії, Грузії, України та країн Балтії, а саме: духовне перетворення вчителя. Дітям Світла потрібні Вчителі Світла!

Організатори: Сумський обласний центр Гуманної Педагогіки, ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»

Співорганізатори: Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки

 Провідна ідея: «Гуманна педагогіка базується на аксіомах: любов виховується любов’ю, доброта виховується добротою; успіх вирощується успіхом; благородство виховується благородством…» (Маніфест гуманної педагогіки).

Запрошуються:  науковці, викладачі, вчителі, вихователі дошкільних установ, працівники відділів освіти, соціально-психологічних служб, представники батьківських комітетів, громадських організацій, студенти.

 Регламент роботи Читань:

 

09. 00 - 10.00 - Реєстрація учасників.

10.00 - 12.00 - Перша спільна зустріч. Відкриття Читань

  • Кірдіщева Л.М., директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», голова Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки;
  • Крук С.Л., президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;
  • Пєсоцька І.О., начальник управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.
  • Роль вчителя у творенні гуманного освітнього простору. - Брусенцова О.М., вчитель-методист Дніпропетровської ЗОШ І-ІІІ ст. № 91, Вчитель Гуманної Педагогіки.

12.00 - 12.30 - Демонстрація фільму «Маніфест гуманної педагогіки – шлях у майбутнє»

12.30-12.45 - Перерва

12.45-13.30 – Майстер-класи

13.30 – 14.00 – Перерва

14.00 - 15.20 – Робота творчих майстерень

15.30 – 16.00 – Підсумки роботи педагогічних читань

Майстер-класи

У майстер-класах буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей Гуманної педагогіки педагогами Сумщини

  1. 1. Формування професійної компетентності учителя з дошкільної освіти у світлі гуманної педагогіки.

Таран В.О. – викладач окремих дошкільних методик, голова циклової комісії дошкільної, соціальної педагогіки, психології та окремих методик ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

У майстер класі передбачається визначення основних професійних та особистісних компетентностей учителя з дошкільної освіти та характеристика етапів професійного зростання. Розкриття основних форм та методів роботи з виховання гуманності у дітей дошкільного віку. Впровадження в практичну діяльність учителя ідей педагогів-гуманістів : М.Монтессорі, В.О. Сухомлинського, Ш.О. Амонашвілі.

Лейтмотив: Бути правдивими і чесними з дітьми, не ховаючи від них того, що відбувається в душі, є єдиним вихованням (Лев Толстой).

  1. 2. Як не стати вчорашнім учителем завтрашньої школи

Мандрико Т.В. – викладач шкільної психології ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»

Систематизація уявлень вчителів про те, якого вчителя можна вважати компетентним та окреслення шляхів зростання їх професійної компетентності

Лейтмотив: «…стає майстром педагогічної праці швидше за все той, хто відчув у собі дослідника» (В. Сухомлинський).

  1. 3. Гуманна Педагогіка у творчій практиці вчителя-філолога

Стеценко Н.В. – завідуюча зональним методичним кабінетом ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»

У майстер-класі буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей гуманної педагогіки у практичній діяльності викладача філологічних дисциплін.

Лейтмотив: «Вам подобається ця методична ідея? Дарую! (Ш.О.Амонашвілі).

Творчі майстерні

У творчих майстернях здійснюється пошук шляхів впровадження досягнень і здобутків гуманної педагогіки в навчально-виховний процес.

1. «Сила духу вчителя» .

Кірдіщева Л.М. – директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», голова Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки.

Бендюг А.І.- вчитель початкових класів Лебединської спеціалізованої школи             І-ІІІ ст.№ 7

Лейтмотив: «Земним учителям потрібно наслідувати Вчителів Небесних – ось шлях!» - (Ш.О.Амонашвілі).

  1. «Духовність – учитель – дитина»

Клименко Л.А. - викладач соціальної педагогіки ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

Влезько Л.М. – спеціаліст відділу освіти Лебединської міської ради

Лейтмотив: Виховання стане переможним, якщо воно буде спрямоване на розкриття духовних багатств Дитини. (Маніфест гуманної педагогіки).

  1. «Психологічний портрет учителя»

Михайленко Н.В. – викладач педагогіки та психології, голова циклової комісії.

Линник Ж.С. – практичний психолог Лебединської ЗОШ №4.

Лейтмотив: Педагог повинен викликати явища зростання в са­мого себе, тоді він буде живий і прийнятний для дітей, бо сповниться інтересом до них. Діти це завжди інстинктивно відчувають. Педагог повинен стати спостерігачем і дослідником тих явищ, які перед ним відбуваються. (С. Т. Шацький).

 Заявку на участь у роботі Читань (форма додається) надсилати  до 15 січня 2014 року на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Тел. для довідок: 050 28 33 550 (Кіріна-Радчук Валентина Миколаїва)

 

ЗАЯВКА

на участь у роботі

Перших обласних Читань з Гуманної Педагогіки

«Учитель»

8 лютого 2014 року

 

П.І.П     _______________________________________________________________________

Рік народження _______________________________________________________________

Освіта _______________________________________________________________________

Науковий ступінь, вчене звання, педагогічне звання ____________________________________

Стаж педагогічної роботи________________________________________________________

Місце роботи__________________________________________________________________

Посада________________________________________________________________________

Назва майстерні, в роботі якої передбачається взяти участь___________________________

Назва майстер-класу, в роботі якого передбачається взяти участь_______________________

Поштова адреса с позначенням   індексу __________________________________________

Електронна адреса______________________________________________________________

Телефон для зв’язку, в т.ч. мобільний______________________________________________

Потреба у гуртожитку __________________________________________________________

Дата заповнення заявки ___________________________

 

Attachments:
Download this file (Для_друку.doc)Для_друку.doc(65 Kb)