Українська (UKR)

Перші обласні педагогічні читання з Гуманної Педагогіки на Сумщині на тему «Учитель»

 

p20804848 лютого 2014 року на базі ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка» відбулися Перші обласні педагогічні читання з Гуманної Педагогіки на тему «Учитель», у яких взяли участь понад 150 освітян Сумщини з числа вихователів дитячих навчальних закладів, вчителів шкіл, працівників позашкільних установ, викладачів та студентів ВНЗ, керівників освітніх закладів, спеціалістів відділів освіти.

З привітаннями до учасників Читань звернулися директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», голова Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки Л.М.Кірдіщева,   віце-президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки І.О.Ерметов ; заступник міського голови В.І.Каща.

 З доповіддю  “Роль вчителя у творенні гуманного освітнього простору» виступила вчитель-методист Дніпропетровської ЗОШ І-ІІІ ст. № 91, Вчитель Гуманної Педагогіки О.М.Брусенцова.

leb 

Слухачам педагогічних читань було запропоновано три майстер-класи, у яких був представлений педагогічний досвід практичного втілення ідей Гуманної педагогіки педагогами Сумщини:

leb4

  • Формування професійної компетентності учителя з дошкільної освіти у світлі гуманної педагогіки ( Таран В.О.голова циклової комісії дошкільної, соціальної педагогіки, психології та окремих методик ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»);
  • leb3
  • Як не стати вчорашнім учителем завтрашньої школи ( Мандрико Т.В.викладач шкільної психології ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», Відмінник освіти України;
  • leb1

leb2

  • Гуманна Педагогіка у творчій практиці вчителя (Стеценко Н.В. – завідуюча зональним методичним кабінетом ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», викладач-методист, відмінник освіти України)

Пошук шляхів упровадження досягнень і здобутків гуманної педагогіки в навчально-виховний процес здійснювався в ході роботи трьох творчих майстерень:

 leb5

  • «Сила духу вчителя» (Кірдіщева Л.М. – директор ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», голова Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки, викладач-методист, відмінник освіти України;Бендюг А.І.– старший вчитель Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№ 7);
  • leb6
  • «Духовність – учитель – дитина» (Клименко Л.А. - заступник директора з навчально-виробничої роботи ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», старший викладач соціальної педагогіки; Влезько Л.М. – спеціаліст відділу освіти Лебединської міської ради);
  • leb7
  • «Психологічний портрет учителя»Михайленко Н.В. голова циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; Линник Ж.С. – практичний психолог Лебединської ЗОШ  І-ІІІ ст. №4.)
  • leb8

При активній співпраці слухачі Читань виробили змістовні рекомендації для сучасного вчителя, які випливають з положень Маніфесту Гуманної Педагогіки.

« Ніхто з нас - учителів, вихователів, батьків - не є маленькою людиною, від якої мало що залежить. Нам потрібно тільки усвідомити, що «справа ,скромна зовні, - одна з найвеличніших справ історії, що на цій справі... стоять царства і нею живуть цілі покоління».

"Світу потрібні віддані прихильники Істини і Добра.
Світу потрібні живі, діяльні Світлоносці, які борються з невіглаством і пороками людства.
Світу потрібні мужні служителі своєї Місії.»