Українська (UKR)

Роль батьків у вихованні серця дитини

21 лютого  2015 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь вчителі м.Києва та Київської області, які прагнуть вносити у свою щоденну співпрацю з учнями ідеї Маніфесту Гуманної Педагогіки, Кодексу честі і служіння вчителя, ідеї Світла і Любові.

Тема зустрічі: «Роль батьків у вихованні серця дитини»

Модератор – Зінаїда Хоменко, кандидат психологічних наук, член Правління Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, заступник Голови Київського міського центру ВАГП, науковий консультант експериментальної школи гуманної педагогіки гімназії №75 м. Києва, науковий консультант і практичний психолог Фінансового ліцею м.Києва.

Для ефективного виконання будь-якої роботи кожен з нас потребує певних знань, вмінь і навичок. Коли мова іде про виконання такої роботи, як виховання серця дитини, вимоги до знань зростають. Школа дає нам багато знань з математики, фізики, хімії, історії та інш. Та знання, як жити серед людей, як створити міцну сім`я, як почуватися щасливим, не потрапляють в перелік ДПА чи ЗНО. Тому й доводиться вивчати предмет творення людини самотужки.

Виховання серця дитини залежить від світогляду батьків, від їх правильного розуміння ролі жінки і чоловіка в сім`ї, від усвідомлення сенсу людського життя, від знання особливостей виховання хлопчика і дівчинки. В духовному плані як і в фізичному, батьки не можуть наповнити серце дитини любов`ю, якщо самі не вміють проявляти безумовну любов.

Кожен із присутніх мав можливість замислитися над власним смислом життя і сформулювати свою думку:

«Сенс життя – навчитися любити, самовдосконалення, самопізнання, співпраця, допомога іншим. Шлях до цього – творче й терпеливе виконання своїх обов’язків у всіх життєвих обставинах»;

«Сенс мого життя – змінити світ на краще. Навчити малечу- майбутнє покоління , любові, навчити ділитися цим почуттям, нести його по життю, помічати красу навколо, красу в інших людях»;

«Сенс мого життя - творити добро, дарувати любов, запобігати злу, захищати дітей, надихати їх на краще бачення світу, допомогти їм знайти сенс свого життя і йти до своєї мрії»;

«Сенс життя - навчитися духовно-моральному образу життя. Навчитися любити».

Учасники Студій були об’єднані в групи і мали можливість поділитися власним досвідом виховання серця дитини. Основне завдання батьків – наповнити серце дитини безумовною любов`ю. Тоді воно проросте тисячами зерняток добра і ввічливості, співчуття і радості, ніжності і щирості.