Українська (UKR)

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 30 травня 2016 року

30 травня 2016 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної  адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації  відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь вчителі м.Києва та Київської області, які прагнуть вносити у свою щоденну співпрацю  з учнями ідеї  Маніфесту Гуманної Педагогіки, Кодексу честі і служіння вчителя, ідеї  Світла і Любові.

Тема зустрічі: «Освіта від Серця до Серця або  кроки  школи гуманної педагогіки в Києві»

Лейтмотив: «Учитель усвідомлює виключне значення своєї суб’єктивної волі в творенні освітнього процесу, тому постійно зайнятий вдосконаленням свого характеру, поглядів, педагогічної майстерності, духовно-морального світу, шукає і творить в собі педагога від Світла для дітей Світла»

Кодекс честі  і служіння вчителя

Розпочав роботу студій Ігор Ерметов, Голова київського центру ВАГП. Ігор Олегович акцентував увагу слухачів на відповідальності професії вчителя.

Ірина Ковалевська,  директор спеціалізованої школи  №322 Деснянського району м. Києва, вчитель-методист  представила учителів школи, які виявили бажання працювати за програмою особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки. Це такі вчителі:

Пікуля Лідія Павлівна, вчитель вищої категорії,  «вчитель-методист»;

Гриненко Катерина Петрівна, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»;

Бобко Наталія Вікторівна, вчитель вищої категорії,«старший вчитель";

Шаповалова Тетяна Миколаївна, вчитель вищої категорії,  «вчитель-методист»;

Павленко Галина Дмитрівна, вчитель вищої категорії.

Адреса сайту спеціалізованої школи  №322, яка працює за програмою гуманної педагогіки: http://sch322kiev.at.ua/

Група вчителів-ентузіастів поділилися власними напрацюваннями на «стежці» гуманної педагогіки.  Як реалізувати індивідуальний підхід до кожного учня, якщо їх в класі 34-35 осіб?  Як змінити педагогічний почерк, як змінити стиль спілкування вчителя з учнями?  Як підтримати пізнавальну мотивацію учнів?  Чи з радістю діти приходять до школи і в якому настрої ідуть зі школи? Як потрібно співпрацювати з батьками, щоб мама і тато гуманно виховували своїх дітей?

Лідія Павлівна прийшла на студії зі своєю ученицею-першокласницею Маріанною. Трішки хвилюючись, Маріанна відповідала на запитання своєї вчительки. Дівчинка розповідала, що вона відчуває, коли кожен день в  школі розпочинається  та закінчується з малювання свого настрою, як реагувала на те,  коли в зошиті замість червоної ручки вчительки з`явилася зелена, чи цікаво було замислюватися над рисами свого характеру.

Зінаїда Хоменко, керівник студій, проаналізувала як впливає авторитарний, ліберальний та демократичний стиль спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів початкової школи. Саме демократичний стиль спілкування  вчителя сприяє розкриттю позитивного потенціалу характеру учня, посилює процес творчості, дає навички співпраці  та підвищує мотивацію до навчання.

У перервах учасники Студій ближче знайомились між собою, ділилися своїми думками, напрацюваннями, задавали питання та отримували відповіді.

Відбулося жваве обговорення, обмін досвідом, а традиційне дружнє коло подяки завершило цю  неповторну зустріч.

Студії пройшли в атмосфері довіри, доброзичливості і взаємоповаги.

Зустріч закінчилась урочистим врученням Сертифікатів та чаюванням у музичному супроводі барда Олександра Тарасова.