Українська (UKR)Російська (RUS)

Підсумки Шостих Київських Читань з Гуманної Педагогіки «Сім'я - лоно людської культури»

Суспільство – це величезний дім, споруджений з

маленьких  цеглин – сімей. Міцні цеглинки – міцний дім,

крихкі цеглинки – це небезпечне для суспільства явище.

… крихкість ця полягає в безвідповідальності. Якщо у

Вас  немає дітей – ви просто людина. Якщо ж у вас є

діти, ви тричі, чотири, тисячу разів людина…»

В.О.Сухомлинський


18 серпня 2017 р. в Київському Будинку учителя,

відбулися Шості  Київські Педагогічні Читання

«Сім'я - лоно людської культури»

Організатори Читань:

- Департамент освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації;

- Департамент освіти і науки Київської  обласної державної адміністрації;

- Всеукраїнська культурно-освітня асоціація гуманної  педагогіки;

- Інститут психології ім.Г.С.Костюка НАПН України;

- Київський  міський та обласний центри гуманної педагогіки;

- Національна рада жінок України;

- Київський міський будинок учителя


Всесвіт безкінечний до безтями. І в цьому Всесвіті є людина.  Людина народжується  для  щастя.  Кожен  з  нас хоче бути щасливим. «Щасливий той, хто    щасливий    у    себе    дома», писав    Л.М.Толcтой. Український   філософ    Г.С.Сковорода радив не шукати щастя за синіми морями, в далеких країнах, бо воно живе всередині кожного з нас. І щоб відшукати те бажане щастя, потрібно пізнати себе. Саме сім’я є первинним осередком,  в якому кожен з нас пізнає світ і самого себе. Якою ж має бути сім’я, щоб оте, природою закладене пізнання, самопізнання вивело кожного на дорогу Мудрості і дало відчуття Щастя?

«Морально-психологічні аспекти сім’ї»

Станіслав Крук, кандидат педагогічних наук,  доцент, Президент ВАГП, директор Центру інноваційної педагогіки та психології  Хмельницького національного     університету.


« Родина, батьківство, дитина в гуманній педагогіці »

Ігор Ерметов, голова Київського міського центру ВАГП, член  Координаційної ради МЦГП, віце-президент ВАГП, Лицар Гуманної Педагогіки, лікар, психолог.


«Пріоритети освіти та сімейного виховання у ХХІ столітті»

Едуард Помиткін, доктор психологічних наук, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.


«Становлення ціннісних орієнтацій  дитини у сучасному просторі»

Тамара Піроженко, доктор психологічних наук, професор,  завідуюча лабораторією психології дошкільника Інституту психології  ім. Г. С. Костюка НАПН України.


« Роль жінки в Україні »

Людмила Порохняк-Гановська, голова Національної ради жінок України, доктор медичних наук, професор.


Перша хвиля експертних сесій:

1. Тема: "Урок мовою серця"

Ольга Чоловська, вчителька зарубіжної літератури Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, вчитель-методист.


2. Тема: «Сім'я в лоні людської культури: реалії сьогодення»

Тетяна Тарасова, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, експерт з питань освіти і виховання НРЖУ, член Правління НРЖУ.


3. Тема: «Сім'я і школа – два крила виховного процесу»

Лейтмотив: «Дитина переважає нас силою почуттів. У сфері інтелекту як мінімум рівна нам, їй не вистачає лише досвіду» (Януш Корчак)

«Знайти людину в людині - чи не в цьому смисл виховання?» (С. Л. Соловейчик)

Павло Копосов, кандидат педагогічних  наук, старший науковий  співробітник Інституту модернізації змісту освіти МОН України.


Екскурсія: Педагогічний музей України  -   «Етнопедагогіка древніх слов’ян»


Читання пройшли в атмосфері співпраці всіх учасників. Робота читань була побудована так, щоб кожен з учасників мав змогу поспілкуватися з модератором педагогічних сесій і обрати для себе найбільш актуальну тему. Педагогічна скарбничка кожного вчителя була поповнена.

Відгуки учасників читань:

«Бажаю всім творчих успіхів, натхнення та частіше організовувати такі заходи, які дають можливість знайомитися з новинками освіти  і людьми, які діляться своїм досвідом! Щиро дякую!»

«Натхнення. Ви робите гарну справу»

«Вдалого пошуку і творчого зростання!»

«Творчих злетів, натхнення, здоров’я»

«Дуже потрібна тема для обговорення. Потрібно більше приділяти їй уваги»

«Щиро, безмежно вдячні за організацію читань та виступи. Все супер! Дуже цікаві виступи. Дякую, що розширюєте коло виступаючих. На наступні зустрічі обов’язково запрошу батьків моїх учнів»

«Дякую за таку доброзичливу атмосферу на читаннях. Набралася енергії»