Українська (UKR)Російська (RUS)

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 26/10/2017р.

26 жовтня 2017 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: " Робота вихователя, вчителя  з батьками. Духовні закони розвитку сім’ї в творах Василя Сухомлинського "

Лейтмотив: "Любов людська повинна бути не тільки красивою, відданою, вірною, але й мудрою і обачною, гострозорою і розбірливою. І лише тоді, коли вона буде мудрою і обачною, вона може бути красивою і щасливою"   В. Сухомлинський

Модератор: Зінаїда  Хоменко, кандидат психологічних наук, член Правління  Всеукраїнської  культурно-освітньої  асоціації Гуманної  Педагогіки, заступник Голови Київського міського центру ВАГП, науковий консультант  школи гуманної педагогіки, Вчитель Гуманної Педагогіки.

Форма проведення: семінар-практикум.

«Не хлібом єдиним живе людина» - так говорить народна мудрість. Людина живе в безкінечному величному Всесвіті, у вирі людських і небесних енергій. Всесвіт – це порядок. Як збагнути людині своє місце, своє призначення у всій цій величі і як знайти дорогу до щастя? Як зрозуміти прагнення єдності з іншою людиною, і для чого ми створюємо сім’ю? Якими є  ті духовні закони, що ведуть кожного бажаючого до щастя? Як налагодити співпрацю з сучасними дітьми і їх батьками? Цим темам були присвячені жовтневі київські студії гуманної педагогіки.


Вся мудрість Всесвіту знаходиться в наших серцях. І коли серце розкривається, потрібна інформація «сама» приходить до нас. Слухачі київських студій гуманної педагогіки поділилися своїми враженнями, почуттями, які наповнили їх серце:

«Моє серце наповнилося почуттям подяки і спокою»;

«подяки і почуттям миру»;

«гордості за вибір професії та відданості своїй професії»;

«вдячності і любові, бажанням працювати ще і ще…»;

«тепла, миру, що є небайдужі люди»;

«милосердя», «радості, спокою, любові»;

«бажанням дарувати людям тепло і радість свого серця»;

«доброти», «поваги, уваги, духовного зростання, чистоти думок»;

«спокою, рівноваги», «любові»…

Співпраця на студіях спонукала учасників  замислитися над тим:

«як правильно виховувати не тільки своїх вихованців. А й своїх власних дітей»;

«як викладати (і чи викладати) так, щоб духовність вкорінювалася в душі і серці?»;

«що все в житті можна здобути завдяки любові»;

«гуманна педагогіка - це співпраця, а співпраця – це чіткі правила між вчителями, учнями, батьками. Над тим, що слово має енергетичну силу, що щастя починається з віри в себе, з самопізнання»;

« поняттям справжнього щастя, у потребі іншої людини; над тим, що потрібно вчитися співпраці, а не конкуренції»;

«бажанням самовдосконалення, бажанням втілювати отримані знання в своїй діяльності та житті».