Українська (UKR)Російська (RUS)

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 24/01/2019р.

24 січня 2019р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Людина. Родина. Світ.»

Едуард Помиткін, доктор психологічних наук, професор, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.

Тема: «Ефективна співпраця школи та сім’ї»

Зінаїда Хоменко, керівник студій, кандидат психологічних наук, заступник голови київського центру ВАГП, Вчитель Гуманної Педагогіки.

«Людство вступає в століття людини», писав В.О.Сухомлинський.

Пророчі слова великого педагога-гуманіста.

Чи можемо ми олюднитися, не маючи позитивного досвіду життя в сім’ї?

Яка доля організації під назвою «сім’я»?

Адже всі ми є свідками того, як масово сім’ї руйнуються. Дорослі люди створюють сім’ю і не почувають відповідальності ні перед своїми обранцями, ні перед дітьми. Дорослі вважають нормою життя по декілька разів вкладати шлюб. Лише діти плачуть, просять, щоб тато і мама були разом. Вустами дитини промовляє до нас істина. Та хто її чує? Дорослим позакладало вуха… і серця.

Гість студій пан Едуард Помиткін щиро відповідав на запитання слухачів. Освітній курс «Людина. Родина. Світ», одним із авторів якого є Едуард Олександрович, дає можливість вже маленькому першокласнику замислитися над значенням сім’ї, над власною відповідальністю у виборі супутника життя, над власними цінностями.

Роль сім’ї у вихованні дітей беззаперечна. Та школа, вчителі також мають великий вплив на дітей і їх батьків. Духовна цінність дитини – її самосвідомість - розширююється завдяки спрямованим зусиллям волі самої дитини.

Чи зважаємо ми, батьки і вчителі на тренування волі наших дітей?

Чи виховуємо в дітей відповідальність за свої думки, почуття, вчинки?

Чи вчимо керувати своїми емоціями?

Яким прикладом ми, дорослі, є для своїх дітей, учнів?

Як ми, вчителі, взаємодіємо з батьками?

Як маємо діяти, щоб взаємодія перетворилася у співпрацю?

Ці та інші питання були обговорені Зінаїдою Хоменко разом зі слухачами студій.