Українська (UKR)

Новини

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 20/09/2018р.

20 вересня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: "Педагогіка серця"

Ведучі: Богосвятська Анна-Марія, кандидат філологічних наук, доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Лицар Гуманної Педагогіки;

Зінаїда Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної педагогіки.

Форма проведення: семінар-практикум.

Детальніше...

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 19/04/2018р

«Практика самопізнання як основа здорового способу життя»

Лейтмотив: «Збери всередині себе свої думки і в собі самому шукай справжніх благ. Копай всередині себе криницю для тої води, яка зросить і твою оселю, і сусідську» Г. Сковорода

Шалва Олександрович Амонашвілі підказує нам простий шлях до отримання знань. Щоб знання потоком спускалося на вас, ви повинні вміти спостерігати, дивуватися і зачаровуватися, надихатися почутим, побаченим, відчутим…

Гостями квітневих студій гуманної педагогіки були:


Эмма Піньковська, філософ, письменник, громадський діяч, голова «Товариства жінок міста Фастів», лікар акушер-гінеколог вищої категорії;


Тетяна Черкашина, доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КНЗ «Черкаський ОІПОПП ЧОР», керівник науково-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення, президент ЧМГО «Ліга культури» м. Черкаси та Людмила Северінчук, аспірант Інституту проблем виховання НАПН України, начальник служби у справах дітей Черкаської райдержадміністрації, секретар науково-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення, віце-президент ЧМГО «Ліга культури» м. Черкаси.

Детальніше...

 

Школа гуманної педагогіки – преображення в просторі любові

У Німеччині один з директорів середньої школи на початку кожного навчального року відправляє такого листа: "Я — один з тих, хто вижив у концтаборі. Мої очі бачили те, що жодна людина не повинна бачити. Гарно освічені та навчені інженери побудували газові камери, які отруювали дітей. Гарно підготовлені лікарі, медсестри, що добре розбирались у препаратах, уколами умертвляли немовлят.

Вони всі закінчили середню школу і перетворились на людей, що вічно горітимуть у пеклі. Тому я сумніваюсь, що навчання наукам обов’язкове та корисне. Моє прохання до вас –докладіть усіх зусиль стати людьми. Докладіть усіх зусиль протистояти виробництву освічених монстрів та психопатів. Дуже важливо, щоб і ваші діти також брали участь у цьому процесі".

Цінності гуманної педагогіки стають найбільш актуальними в перехідні періоди історичного розвитку суспільства. Перехідний період в житті людства – це не просто перехід від однієї суспільної формації до іншої, це перехід, перш за все, в способі мислення, в способі взаємодії членів суспільства один з одним. Відбувається зміна світогляду людини. А зміна світогляду – це суб’єктивний процес, це процес, який вимагає від кожного з нас відповіді на питання: «Якою людиною я є?», «В чому сенс мого життя?», «Як мені жити з самим собою та з іншими людьми?» Тобто, це питання, пов’язані з самопізнанням і самопреображенням. Якісні  конструктивні зміни в особистості найефективніше відбуваються не під тиском, насиллям, а в просторі любові. Діти приходять в цей світ, щоб їх любили, бо саме в просторі любові вони можуть розкрити і реалізувати свої здібності і таланти. 16 травня  2018р. на студіях гуманної педагогіки вчителі спеціалізованої школи №322 м. Києва ділилися своїм  досвідом гуманної педагогіки.

Детальніше...

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 22/02/2018р.

22 лютого 2018 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Психологічні основи побудови інтегрованого курсу «ЛЮДИНА. РОДИНА. СВІТ»

Модератор: Помиткін Едуард Олександрович, доктор психологічних наук, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, автор навчального посібника для учнів початкової школи «Людина. Родина. Світ».

Форма проведення: семінар-практикум.

Детальніше...

 
Більше статтей...