Уроки
Тексти і підтексти уроківПереживання на уроці «Світу Краси» Діти дорослішають в школі, вони проживають уроки і отримують свій життєвий досвід, витягуючи підтексти з текстів уроків. Нещодавно, на одному з уроків курсу «Світ Краси» в 4 класі, ми використовували, запропонований Валерією Гівіївною Ніорадзе в курсі письмово-мовленнєвої діяльності фрагмент уроку про те, що таке підтекст і, як його можна трактувати. Діти самі прийшли до цікавого висновку, що підтекст залежить від внутрішнього світу того, хто читає, від його душі і серця. Дітям для роздумів було запропоновано невеличка розповідь Євгена Замятіна «Трамвай». В оповіданні дається яскрава образна замальовка пасажирів трамваю, які поспішають до театру, а у вікна «тихесенько сидить блакитноокий хлопчик - так тихенько, що ніхто його і не бачить. І у нього вухо надірване, кров із мочки біжить. Ні-ні та й витре брудною хустиною, то вухо, то очі, то знову вухо. І виблискує трамвай, повний народу: їдуть у театр ». Читаю текст, в класі зосереджена тиша, всі переживають разом зі мною, а один хлопчик Андрій Г. опустив голову на парту і гірко плаче. Сльози течуть струмком, а він голову глибоко занурює в складені на парті руки, щоб ніхто не бачив, що він не може зупинити сліз.
|
||
|
- Творческое занятие в шестом классе «Мир, который нужен мне»
- Губанова Л. А. ГОРОД СВЕТА. Урок развития письменно-речевой деятельности.(г. Днепропетровск)
- Л. Л. Горбачёва, В. П. Игнатенко. Я – маленький философ. Цикл уроков.
- В. Ф. Бак. Я – Человек. Разработка урока по факультативному культуро – этическому курсу «Зерцало Юности» для учащихся 9 класса.