Українська (UKR)
Видання з питань ГП

Статті, публікації

Н. В. Харитонова. Психолого-педагогічні погляди Л. Виготського

Важливий внесок Л. С. Виготського у розвиток педології – комплексної науки про розвиток дитини, яка охоплює обидві сторони цього розвитку – і тілесну, і психічну. Її сильною стороною була розроблена система психологічної діагностики розвитку, для чого у школах були створені спеціальні педологічні кабінети чи лабораторії.

Attachments:
Download this file (Выготский.doc)Выготский.doc(43 Kb)
 

Н. В. Харитонова. Серце вчителя, віддане дітям (ідеї В. Сухомлинського сьогодні)

suhomlinsky

Зв’язок поколінь... Вічна проблема суспільного розвитку – передача життєвого та історичного досвіду від одного покоління до іншого. Проблема не така проста, тому що передача ця може йти різними шляхами. Однією з таких форм є батьківські листи. Це один із давніх літературно – педагогічних жанрів, який був досить поширеним у різних народів світу. Сьогодні поговоримо про листи до сина В. О. Сухомлинського.

 

Н. В. Харитонова. Осмислення поглядів Григорія Сковороди

Г. С. Сковорода ставив перед кожною людиною чотири вимоги: 1) Іти в ногу зі своїм життєвим призначенням, в ім’я якого людина й народжена; 2) Бути справедливим, тобто вважати, що не лише ти, а й інші заслуговують щастя; 3) Бути миролюбним; 4) Бути громадянином, включатися у вселюдські радощі та смутки. Лише при дотриманні всіх чотирьох вимог кожен із нас здатен вважати себе Людиною.

 

Н. В. Харитонова. А. С. Макаренко та його система виховання

Безперечно, серед найбільших завоювань нашої вітчизняної, а значить і світової культури в ХХ столітті особливо виділяється педагогічна спадщина Антона Семеновича Макаренка. Педагогічний досвід – невичерпне животворне джерело та одночасно спосіб поліпшення наукових знань, критерій їх істинності. Для Макаренка таким джерелом стала робота в колонії імені М.Горького та комуні імені Ф.Дзержинського.

Attachments:
Download this file (Макаренко.doc)Макаренко.doc(50 Kb)
 
Більше статтей...