Територія відкритих сердець

Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Смілянської міської ради Черкаської області.


Годину спілкування «Територія відкритих сердець» у 6 класі

Птахи – наші друзі

Чорнокам'янська загальноосвітня школа І-ІII ступенів Маньківської районної ради Черкаської області.

Учителька початкових класів вищої кваліфікаційної категорії Кулинич Галина Михайлівна.


У рамках «Тижня початкових класів» у 3 класі Чорнокам’янської загальноосвітної школи був проведений Урок Добра на тему: «Птахи – наші друзі». Керуючись у своїй багаторічній педагогічній практиці надбанням великого педагога Ш.О.Амонашвілі, маю глибоке переконання, що Гуманна педагогіка - основа роботи з дітьми.

Присвячуємо 90-річчю Шалви Амонашвілі. Грузинському педагогу-новатору, доктору психологічних наук, вченому, який визначив провідне завдання школи у відродженні духовності нації.

Від педагогічного колективу Канівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6 з поглибленим вивченням іноземних мов Канівської міської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області.

Школа - це Храм, де дитина гартує свою духовну вісь. Як наші духовні наставники Тарас Шевченко та Акакій Церетелі вчать нове покоління жити, так і ви, піднявшись на 90 сходинку життя, щедро ділитися своїми знаннями, надихаєте нас вчителів жити, а не тліти.

Живіть весняним настроєм та будьте просто... щасливим!

МНОГАЯ ЛІТА, ВАМ, ШАЛВО ОЛЕКСАНДРОВИЧУ!


https://www.facebook.com/watch/?v=425157938550462

Урок добра із циклу «Школа спілкування» був проведений Дульською Мариною Павлівною у Вишнопільській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів Тальнівської міської ОТГ Звенигородського району для учнів 2 класу.

Конспект цього уроку був відзначений Грамотою видавництва «Світич», редакцією журналу «Учитель початкової школи» за перемогу в номінації «Морально-етичне спілкування» Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій (початкова школа).

Головною метою уроку було: відповісти на запитання «Як сформувати корисні навички гармонійного спілкування?»; показати переваги толерантного спілкування перед недружелюбним.

На практиці діти оволодівали компетентностями долати образи і прощати кривдників. Учні усвідомили, що дружелюбність, товариськість та повага до людей, зокрема до однокласників, набагато цінніші образ. Адже часто дрібні непорозуміння зводять стіну між людьми, тяжким каменем лягають на серце. І ми не можемо попросити пробачення – просто тому, що не навчені. І носимо в собі образу, яка роз’їдає душу, бо не вміємо позбутися її.

© 2025 При використанні матеріалів сайту gumanpedagog.org.ua посилання на сайт обов'язкове