Українська (UKR)

Читання з гуманної педагогіки

Вісімнадцяті Читання з Гуманної Педагогіки у Ризі

Чисті думки творять дива, - під такою назвою пройшли Вісімнадцяті Міжнародні Читання з Гуманної Педагогіки в Ризі (Латвія).


Головна мета Читань полягала у розумінні відповідальності за свої думки та в активному особистому пошуку власного шляху очищення думок. Ми всі відповідаємо за свої думки, які можуть впливати на інших. Саме в думках зароджуються витоки, які дають нам крила. Думку живить любов, а любов взрощується протягом життя та може стати величним почуттям, яке змінює нашу сутність та робить світ людей кращим.

Детальніше...

 

Сьомі Київські Педагогічні Читання «ЧИСТІ ДУМКИ ТВОРЯТЬ ЧУДЕСА»

27 серпня 2018 р. у спеціалізованій школі № 17 м. Києва

відбулися Сьомі Київські Педагогічні Читання

«ЧИСТІ ДУМКИ ТВОРЯТЬ ЧУДЕСА»

Організатори Читань:

- Департамент освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації;

- Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації;

- Всеукраїнська культурно-освітня асоціація гуманної педагогіки;

- Інститут психології ім.Г.С.Костюка НАПН України;

- Київський міський та обласний центри гуманної педагогіки;

- Київський міський будинок учителя;

- Спеціалізована школа № 17 м. Києва


«Спочатку було слово…» А кожному слову передує думка… Замисел Всевишнього прекрасний. Людина наділена вмінням мислити. А через мислення творити. Людина сотворець. Людина думкою творить свій мікрокосм. Як важливо, щоб думки людини були високими, чистими, світлими.

Як своєю думкою людині не піти проти замислу Всесвіту, як додати краси та світла в кожен трепет душі, кожне сказане слово, кожний вчинок щоденного життя? Як окрилити себе і надихнути інших на співпрацю? Примус чи співпраця дає відчуття чуда буття? А що значить співпрацювати? А що таке ієрархія? А як очистити думки, якщо їх сила силенна в твоїй голові? А що є протилежністю любові? І що стоїть за словами: «Я люблю тебе»? Такі питання ставили промовці читань перед собою та учасниками Сьомих київських читань з гуманної педагогіки. Разом шукали відповіді, разом відкривали свої серця і разом надихалися чудом єднання помислів, думок, сердець.

Детальніше...

 

Дванадцяті Всеукраїнські Педагогічні Читання у Києві

16-17 грудня 2017 року Всеукраїнська культурно-освітня асоціація  Гуманної Педагогіки за сприяння Міністерства освіти і науки України на базі  Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова провела Дванадцяті Всеукраїнські Читання з гуманної педагогіки

«Сім’я – лоно культури людства»


У  Читаннях прийняли участь понад 670 освітян та батьків зі всієї України. Тема Читань стосувалась сім’ї як духовного надбання, вічної людської цінності, та була обрана не випадково. 17 липня 2017 року діячі Міжнародного руху Гуманної Педагогіки в Бушеті (Грузія) прийняли документ «Сім’я. Заповіді Гуманної Педагогіки». Було запропоновано громадській спільноті залучитись до обговорення теми Сім’ї та Родини. Тому на Читаннях обговорювались питання, пов’язані з тим, на яких основах має будуватись сім’я та, у чому полягають принципи її створення, такі як любов, духовна єдність, співтворчість та співдружність, взаємоповага, взаєморозуміння, співчуття, милосердя та безкорисливе служіння.

Детальніше...

 

Підсумки Шостих Київських Читань з Гуманної Педагогіки «Сім'я - лоно людської культури»

Суспільство – це величезний дім, споруджений з

маленьких  цеглин – сімей. Міцні цеглинки – міцний дім,

крихкі цеглинки – це небезпечне для суспільства явище.

… крихкість ця полягає в безвідповідальності. Якщо у

Вас  немає дітей – ви просто людина. Якщо ж у вас є

діти, ви тричі, чотири, тисячу разів людина…»

В.О.Сухомлинський


18 серпня 2017 р. в Київському Будинку учителя,

відбулися Шості  Київські Педагогічні Читання

«Сім'я - лоно людської культури»

Організатори Читань:

- Департамент освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації;

- Департамент освіти і науки Київської  обласної державної адміністрації;

- Всеукраїнська культурно-освітня асоціація гуманної  педагогіки;

- Інститут психології ім.Г.С.Костюка НАПН України;

- Київський  міський та обласний центри гуманної педагогіки;

- Національна рада жінок України;

- Київський міський будинок учителя


Всесвіт безкінечний до безтями. І в цьому Всесвіті є людина.  Людина народжується  для  щастя.  Кожен  з  нас хоче бути щасливим. «Щасливий той, хто    щасливий    у    себе    дома», писав    Л.М.Толcтой. Український   філософ    Г.С.Сковорода радив не шукати щастя за синіми морями, в далеких країнах, бо воно живе всередині кожного з нас. І щоб відшукати те бажане щастя, потрібно пізнати себе. Саме сім’я є первинним осередком,  в якому кожен з нас пізнає світ і самого себе. Якою ж має бути сім’я, щоб оте, природою закладене пізнання, самопізнання вивело кожного на дорогу Мудрості і дало відчуття Щастя?

Детальніше...

 

Шістнадцяті Міжнародні Педагогічні Читання "Полюбіть Майбутнє - крила виростуть!"

Кожна мить тієї роботи, яка називається вихованням, - це створення майбутнього і погляд у майбутнє. В.О.Сухомлинський


24-26 березня 2017 року у Державному педагогічному університеті імені Максима Танка в столиці Республіки Білорусь Мінську відбулися Шістнадцяті Міжнародні Педагогічні Читання "Полюбіть Майбутнє - крила виростуть!" Читання зібрали на білоруській землі понад 600 учасників: великі делегації освітян  України,  Литви, Казахстану, Росії, представників Грузії, Азербайджану,  Киргизстану,  Естонії,  Латвії.


Організатори Читань:

- Міжнародний Центр Гуманної Педагогіки;

- Міністерство освіти і науки Республіки Білорусь;

- ДАОУ ВПО Московський міський педагогічний університет;

- Державний педагогічний університет імені Максима Танка Республіки Білорусь.

Майбутнє є одним з фундаментальних понять у розвитку людської спільноти. Розуміння Майбутнього дає напрямок нашому вмотивованому та цілеспрямованому життю у сьогоденні. Майбутнє потрібно не лише для того, щоб ми, часом, терпіли негаразди сьогодення, а для того, щоб перетягували його у теперішній час і тим самим піднімали і прикрашали життя в сьогоденні.

Піднесене розуміння майбутнього ставить перед нами фундаментальне завдання самовдосконалення, духовно-морального розвитку. Якщо ми самі правильно зрозуміємо Майбутнє, то зможемо направити наших вихованців на шлях духовно-морального становлення, зародження в них сенсу життя, світогляду.

Детальніше...

 
Більше статтей...