Українська (UKR)Російська (RUS)

Майстер-класи

VIІ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ЧИТАННЯ З ГУМАННОЇ ПЕДАГОГІКИ «Манифест Гуманной Педагогики-восхождение в будущее» 17-18 ноября 2012г. Майстер-клас А.Д.Філіппової "Навчати не думкам, а думати"

Девиз: «Тот побеждает все, кто самого себя сумеет победить»

Партитура мастер-класса

1. Феномен мысли.

2. Развитие мудроречия ( работа с пословицами).

3. Работа со словарем сути слов.

4. Как это – прожить жизнь с достоинством . Смысл жизни.

5. Просмотр видеоклипа «Сила духа»(«Одноногий танцор»)

Лейтмотив:

Человек ответствен за свои мысли. Мысли присутствуют у человека с детства, поэтому очень важно научить ребенка мыслить правильно и эффективно. Многие знания, полученные в школе, потом забудутся, а вот умение рассуждать, вырабатывать собственное мнение остается у ребенка навсегда.

«В жизни каждого человека бывают годы, месяцы, может быть, дни, часы или даже минуты, когда должно свершиться для него нечто очень важное, необходимое, судьбоносное. От этого важного и необходимого, если оно свершится, будет зависеть благое будущее, которое можно именовать оправданием жизни, смыслом жизни, утверждением предназначения, приобретением счастья».

 ange

 

VI ВСЕУКРАЇНСЬКІ ЧИТАННЯ З ГУМАННОЇ ПЕДАГОГІКИ 12 -13 листопада 2011 р.Бак В.Ф. - Устремління до пошуку істини надихає на творчість


Bak1Вікторія Федорівна Бак, учитель вищої категорії, учитель-методист, «Відмінник освіти України», лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 97», Соросівський учитель, «Лицар Гуманної Педагогіки», вчитель біології, вчитель авторського еколого-етичного курсу «Світ Краси» для 1 - 7 класів, философо - етичного курсу «Зерцало юності» для 8 - 11 класів. Працює в НВК № 11 м. Артемівська (Україна), педстаж 22 роки. Віце-президент ВАГП. Домашня адреса: 84500, вул. Зарічна 37 А, м. Артемівськ, обл. Донецька, Україна, д.т. (8.10.380.62.74) 2-52-44. e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Форма: моделювання уроку біології в 10 класі. "Віруси. Будова, біологія та гіпотези виникнення". (Від будови вірусів до будови Всесвіту).

Лейтмотив: «Натхнення рідкісне явище, щоб натхнення зійшло на нас необхідно   устремління до нього»  Ш.О.Амонашвілі

Нове знання: узагальнюючи знання про будову та біологію вірусів, створити простір творчого устремління для запропонування гіпотез їх походження, які можуть пояснити закономірності існування Всесвіту.

Демонстрація прийомів: спільні роздуми учителя та учнів, які розширюють знання та дають можливість вийти на новий рівень узагальнень наукових знань. Створення умов для загострення погляду учнів на свій особистий внутрішній світ через устремління, знайти відповідь на запитання: "Навіщо це нам знати?"

Як створюється творчій простір: через занурення в історію відкриття вірусів та в історію наукового пошуку вчених, які вміли припускати та не заперечувати нове знання. Також через створення духовної єдності між учнями та учителем, в якій кожен довіряє і підтримує один одного у спільному пошуку істини, що дає змогу розширити наукові погляди від будови вірусів до будови Всесвіту.

 

VI ВСЕУКРАЇНСЬКІ ЧИТАННЯ З ГУМАННОЇ ПЕДАГОГІКИ 12 - 13 листопада 2011 р.Черноземова О.М. - «Діти - творчість Всесвіту»,

Kiev_4                                                                                                                                                            Черноземова  О.М. - доктор філологічних наук, професор кафедри всесвітньої літератури Московського педагогічного державного університету, віце-президент Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки та віце-президент Загальноросійського Цент-ру Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки.

Викладання в університеті поєднувала з роботою у школі, вела контрольні класи, апробірувала нові курси. Розробила курс Словесності: системи уроків з розвитку навичків письмової речі, аудирування на уроках рідної мови , які розвивають вміння слуха- ти, розуміти та пам’ятати те, що почуто.

У 2010-2011 навчальному році керує предметно-методичною комісією Всеросійської олімпіади   школярів зі світової худож-ньої культури

Форма: заняття для вчителів, викладачів та вихователів. 

Основний момент: під час майстер-класу, його учасники побудуть мистецтвознавцями, вдивляючись в художні портрети дітей. «Побачать» дитячі внутрішні потреби, постараються прочитати закони Всесвіту, що відображаються в житті дітей. Учасники намагатимуться відчути веління Всесвіту в очах та обличчях дітей, яких вони щодня зустрічають в класах.

Мета і задачі уроку: через художні портрети дітей навчити дорослих бачити внутрішню сутність дитини.

Шості Всеукраїнські Читання з гуманної педагогіки

(12-13 листопада 2011р.)