Українська (UKR)

Резолюція Круглого столу «Актуальність захисту культурних цінностей»

23-30 квітня 2014р. в м. Харкові відбулася Міжнародна наукова конференція «Вісімнадцяті Слобожанські читання», присвячена 140-річчю з дня народження М.К. Реріха - видатного художника, мандрівника, історика і археолога, філософа і громадського діяча, творця першого в історії міжнародного Договору про захист культурних цінностей - Пакту Реріха.

Детальніше...

 

Повноліття Слобожанських читань

У Харкові закінчила свою роботу (23-30 квітня 2014р.) чергова Міжнародна наукова конференція «Вісімнадцяті Слобожанські читання», присвячена 140-річчю з дня народження М.К. Реріха - видатного художника, мандрівника, історика і археолога, філософа і громадського діяча, творця першого в історії міжнародного Договору про захист культурних цінностей - Пакту Реріха. Вісімнадцятий рік «Слобожанських читань» став, воістину, роком їх повноліття, так як в роботі конференції вперше взяли участь громадські та культурні діячі не тільки України і Росії, але й країн Євросоюзу з Австрії, Німеччини та Латвії.

Організатори конференції: Департамент культури і туризму Харківської обласної адміністрації; Харківське обласне об'єднання «Культурний Центр імені М.К. Реріха; Науково-дослідний інститут з вивчення пам'яток культури; Харківський художній музей; Харківський науково-методичний центр охорони культурної спадщини; Харківська обласна організація Українського товариства охорони пам'яток історії та культури; Етнографічний музей імені Гната Хоткевича «Слобожанські скарби»; Харківське дворянське зібрання.

Детальніше...

 

Баніт О.В. Майстер-клас «Особливості спілкування вчителя з сучасними учнями». 15 березня 2014 року. Київський будинок учителя

banit                                                      

Баніт Ольга Василівна

Kандидат педагогічних наук, молодший науковий співробітник відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України

 

Лейтмотив заняття: Гуманна педагогіка направлена на облагородження душі, серця і розуму Дитини, а знання бачаться як шлях сходження до цілі.

Мета заняття: утвердження принципів гуманної педагогіки в педагогічному спілкуванні.

Результат: вироблення гуманного стилю спілкування, що базується на демократичних взаємостосунках та особистісно орієнтованому підході і спрямованого на облагородження душі, серця і розуму власного і дітей.

Обладнання.

  • Проектор, екран.
  • Дошка.
    • Листи паперу різного формату: ватман, А3, А4, роздатковий матеріал  до Вправи на відпрацювання стилю спілкування, полоски, скоч, ножиці.
    • Фломастери або маркери, олівці або ручки.
    • Вислови видатних людей про дитину, виховання, спілкування (перед заняттям полоски з висловами кріпляться скочем на вхідні двері і розкладаються на столах перед кожним учасником). Використовуються під час проведення підсумків роботи над кожною вправою.
    • Полоски з надписами для вправи на створення атмосфери міжособистісного спілкування у процесі спільної діяльності.
    • Два комплекти розрізаних картинок.

Майстер-класс складається із вступу (до 20 хв.), 4-х частин (до 35 хв. кожна) і завершення (до 20 хв.). Кожна із 4-х частин складається із практичної вправи, аналізу результатів і осмислення можливостей перенесення

напрацьованих навиків у практичну діяльність.

 

Семінар Світла й Любові у Львові, Україна

111 В період з 28 березня по 1 квітня 2014 року у Львові за запрошенням Громадської організації «Львівський обласний центр гуманної педагогіки» та за підтримки Департамента освіти і науки, молоді та спорту Львівської облдержадміністрації, 
Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти,
Центру творчості дітей та юнацтва Галичини відбувся авторський семінар Шалви Олександровича та Паати Шалвовича Амонашвілі.

Щиро радує, що інтерес до заходу виявили не тільки вчителі, вихователі, психологи, логопеди, керівники освіти, а й просто люди, далекі у своїй професійній діяльності від педагогіки: приватні підприємці, домогосподарки, юристи тощо. Зворушливо виглядала молода мама, яка всі дні приходила з дітьми. Програма їх перебування була ретельно продумана для всіх: поки мама зосереджено слухала та занотовувала ті думки, які особливо припали до душі, малюки були зайняті своїми справами і абсолютно не перешкоджали процесу спілкування між сценою і залом. Я спостерігала за ними і раділа за цих діток, яким   повезло народитись у родині, де чітко розуміють значення сімейного виховання. Серед тих, хто був присутній усі п’ять днів, були гості з інших областей – Закарпаття, Франківщини, Тернопілля, Волині, Рівненщини, Київщини та Одещини. Впевнена, що іншими після відвідання семінару повернуться до здобуття професії студенти Дрогобицького та Львівського університетів, Самбірського та Бродівського педагогічних коледжів.

Детальніше...

 

В Артемовске завершился авторский семинар Ш.А.Амонашвили и П.Ш.Амонашвили

a_s_08 Семинар Ш.А. Амонашвили в апреле 2014 года – это вторая встреча учителей, воспитателей, родителей и студентов с известным педагогом.

Впервые артемовцы встретились с Ш.А. Амонашвили в декабре 2005 года, когда в городе прошел его первый авторский семинар «Гуманно-личностный подход к детям в образовательном процессе».

Педагогическая система воспитания Шалвы Александровича Амонашвили сложилась под влиянием величайших мыслителей и великих педагогов – В.А. Сухомлинского, Я.А. Коменского, Я. Корчака, К.Д. Ушинского, А.С. Макаренко, И.Г. Песталоцци и других.

Своим творчеством он помогает нам понять природу ребенка, раскрывает глубинные психологические аспекты воспитания, доказывает главную истину педагогики, что ребенок это не сосуд, который следует наполнить, а факел, который нужно возжечь.

 

Подробнее... 

 

А также:

Легендарный педагог Шалва Амонашвили - о тайнах воспитания и детях-индиго  (donbass.ua)

«Спасибо за подвиг»: Шалва Амонашвили начал свой семинар в Артемовске с благодарности всем участникам  (Cайт города Артемовска)