23-30 квітня 2014р. в м. Харкові відбулася Міжнародна наукова конференція «Вісімнадцяті Слобожанські читання», присвячена 140-річчю з дня народження М.К. Реріха - видатного художника, мандрівника, історика і археолога, філософа і громадського діяча, творця першого в історії міжнародного Договору про захист культурних цінностей - Пакту Реріха.

    Київські Студії гуманної педагогіки продовжують свою роботу. Наступна зустріч відбудеться 17 травня 2014 р. (субота) з 10-00 до 13-00 в приміщенні Будинку учителя за адресою:

    м.Київ, вул. Володимирська, 57, Будинок учителя, 

    аудиторія 103.

    Тема: «Сто порад учителеві» В.О.Сухомлинського

    Модератор - Зінаїда Хоменко, кандидат психологічних наук, заступник голови Київського міського центру ВАГП, науковий консультант і практичний психолог Фінансового ліцею м.Києва.

    Прохання підтвердити свій прихід або повідомити про його неможливість на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Контактні телефони:

     Хоменко Зінаїда Іванівна                         093-541-29-27       425-47-43

     Подгорна Наталія Володимирівна          068-356-28-18         274-49-30

     Коломієць Вікторія Володимирівна       095-824-12-88        223-02-20

     Звертаємо вашу увагу, що участь в роботі студії   безкоштовна.

     Чекаємо на Вас !!!

     

    Ты для меня единая Великая Сущность,
    олицетворение культуры, подобно которой нету в мире, философии, подобно которой нету в мире, науки, подобно которой нету в мире и педагогики, подобно которой нету в мире.

    Ты матерь удивительных людей – украинцев со своим музыкальным украинским языком и доброжелательным украинским характером. Ты широкая душа, вмещающая в себе любовь к миру и ко всему сущему в мире. Ты свободолюбивая со своими просторами, со своим Днепром, со своим Киевом, Донецком, Львовом. В тебе – часть будущего Планеты Земля.

    Подробнее 

    Политики любят перегибать палку то вправо, то влево. От таких качаний даже дуб ломается, а то и вырывается с корнем. В политиках мало мудрости и много корысти, мало зоркости и много близорукости.

    Но к Тебе, о, Великая Сущность по имени Украина, я обращаюсь с молитвой, и молю о том, о чем сама, видимо, уже заботишься: дари своему народу иных политиков, честных и преданных. Вложи в каждого из них – от мелкого чиновника до президента – свою божественную мудрость и зажги в них факел совести, и не допускай, чтобы народ еще раз кем-либо был обманут.

    Подробнее 

    О, Великая Сущность по имени Украина! Среди твоих сыновей и дочерей есть одно прекрасное сословие, Твоя гордость, Твоя честь и Твоя надежда – это учителя. Они тихие, мирные, творческие строители будущего своей Родины – они воспитатели достойных граждан страны. Хочу обратиться к ним, но не с наставлениями (ибо не осмелюсь потомкам Ушинского и Сухомлинского, Пирогова и Макаренко давать наставления), а с пожеланиями, хочу поделиться с ними мыслями, которые одолевают меня.

    Подробнее 

    За сприяння   Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації 15 лютого 2014р. у Будинку учителя за адресою: вул. Володимирська, 57 відбулися Київські Студії гуманної педагогіки.

    Тема: «Особистісно-індивідуальний підхід до учнів у початковій школі»

    Лейтмотив: «Учень - це душа, яка шукає (прагне) світла»

    Маніфест гуманної педагогіки

    Модератор – Копосов Павло Германович, кандидат педагогічних наук, методист Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України.

     Павло Германович представив аудиторії авторську практику особистісно-індивідуального підходу до учнів початкової школи у світлі ідей Маніфесту гуманної педагогіки. Запропоновані методи роботи з дітьми викликали у присутніх щирий інтерес і жваву дискусію.

    Учасники Студій визначили для себе, що:

    Мета гуманістичної освіти ґрунтується на забезпеченні природних потреб людини та її прагнень. Гуманістична освіта передбачає створення таких умов для учня, які сприяють його індивідуальному життєтворенню, а саме;

    - задовольняють природну потребу у розвитку;

    - всебічну суб’єктну активність у мисленні й дії;

    - суб’єктне самовизначення;

    - самореалізацію через самотворення власної особистості й актуалізацію своїх можливостей у дії;

    - самопізнання та постійне самовдосконалення;

    - пристосування до оточення, що постійно змінюється.

    Основоположним у цьому процесі має стати принцип індивідуального підходу до учнів, що дає змогу в умовах колективної навчальної роботи кожному учневі йти до оволодіння навчальним матеріалом своїм шляхом. Реалізуючи цей принцип, потрібно враховувати рівень розумового розвитку дітей, їх знань і вмінь, пізнавальної та практичної самостійності, інтересів, вольового розвитку, працездатності. Для цього учитель повинен уважно вивчити кожну дитину, знати їх індивідуальні інтереси та схильності, мотиви навчання, задатки, здібності, рівень загально-пізнавальних умінь і навичок.

    Важливим при індивідуальному підході є постійний моніторинг процесу засвоєння знань, умінь і навичок учнів. Що забезпечує постійний контроль з боку учителя і самоконтроль з боку учня? Контроль завжди супроводжується оцінкою. Тож до оцінки учитель має підійти не формально, а виходячи з успішних навчальних кроків учнів.

    Навчання, уроки, виконання завдань, постійне одержання оцінок ні в якому разі не повинні стати єдиною і всепоглинаючою міркою, якою вимірюється, оцінюється дитина, яка сприймає, переживає цю оцінку, це щоденне вимірювання з особливою гостротою і вразливістю. Вона повинна на власному досвіді переконатися, що її вимірюють багатьма мірами, до неї підходять з різних боків, що її люблять і поважають.

    Навчальна діяльність - обернений на самого себе процес перетворення. Він потребує постійного самоконтролю від того, хто навчається. Без нього не формується повноцінна учбова діяльність, а, отже, і повноцінна особистість. Звичка до оцінки із зовні не стимулює внутрішньої самооцінки. Таким чином, відсутність самооцінки спотворює не лише учбову діяльність, а й формування особистості. Вчитель та батьки бачать учня лише через призму оцінки. А в результаті страждає дитина.

    Кожен навчальний предмет має свої специфічні методичні засоби для здійснення контролю і самоконтролю, оцінки й самооцінки в навчальній діяльності. Ці засоби повинні в першу чергу сприяти успішності навчально-виховного процесу.

    Основна мета особистісно-індивідуального підходу на засадах гуманної педагогіки є формування цілісної, розвинутої, духовно збагаченої особистості учня.

    ***

     Наступна зустріч учасників Київських Студій гуманної педагогіки відбудеться 15 березня 2014р. у Будинку учителя за адресою: вул. Володимирська, 57, ауд.103.

    Тема: Особливості спілкування вчителя з сучасними учнями.

    Модератор – О.В. Баніт, кандидат педагогічних наук, молодший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.

     Запрошуємо всіх охочих до співпраці! Пропонуйте для оприлюднення та демонстрацій на Студіях свої напрацювання, презентації, набутий досвід у спілкуванні з учнями і батьками, усе, що може сприяти поліпшенню навчально-виховного процесу.

    Участь у роботі Студій безкоштовна.

    Контакти: e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Хоменко Зінаїда Іванівна – модератор Студій, заступник голови Київського міського центру гуманної педагогіки, кандидат психологічних наук, 093-541-29-27,   (044) 425-47-43;

    Подгорна Наталія Володимирівна – секретар Київського міського центру гуманної педагогіки, 095-804-33-58 068-356-28-18, (044)274-49-30;

    Коломієць Вікторія Володимирівна – робота сайту, 095-824-12-88, 098-236-02-50, (044)223-02-20.

    Оргкомітет

     

    Please publish modules in offcanvas position.