Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 22 вересня 2016 р.
22 вересня 2016 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у ких взяли участь вчителі м. Києва та Київської та інших областей України. Тема: «Мотив – джерело діяльності людини. Мотиви в навчанні» Лейтмотив: «Людська душа є гармонія, а справжня гармонія – це небесна музика, що створюється з живих, постійно оновлених мотивів» (Квінтіліан) Форма проведення: семінар-практикум. Модератор: Анна-Марія Богосвятська, кандидат філологічних наук, доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, член-кореспондент Ноосферної академії науки та освіти. Будь – якій нашій дії передує мотив. Навчання - це праця, яка потребує значних зусиль волі кожного учня. Дарувати знання так, щоб учні хотіли той подарунок привласнити – це мистецтво вчителя. Анна-Марія Богосвятська побудувала свій діалог з аудиторією на порівнянні мотивів авторитарної школи і гуманної. Атмосфера, створена модератором, наповнила всіх присутніх усвідомленням власної відповідальності за свою діяльність. Кожен з учасників мав можливість замислитись над справжніми мотивами своєї діяльності і міг збагатити методичну скарбничку тим спектром вправ, які радо дарувала пані Анна - Марія.
Підсумки П’ятих Київських Педагогічних Читань «Полюбіть майбутнє - виростуть крила!»
23 серпня 2016 р. в Київському Будинку учителя, відбулися П’яті Київські Педагогічні Читання «Полюбіть майбутнє - виростуть крила!». Організатори Читань: - Департамент освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації; - Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації; - Всеукраїнська культурно-освітня асоціація гуманної педагогіки; - Інститут психології ім.Г.С.Костюка НАПН України; - Київський міський та обласний центри гуманної педагогіки; - Київський університет ім. Бориса Грінченка; - Київський міський будинок учителя. П`яті Київські читання з гуманної педагогіки відбулися напередодні двадцять п’ятої річниці Дня Незалежності України. Cпостерігається певний символізм в датах. Зерна, посіяні педагогами-класиками починають давати перші сходи. Тема читань спонукає подивитися на професію вчителя як на унікальне явище у Всесвіті. Саме вчитель має можливість кожного дня доторкатися до майбутнього держави, людства – дітей. Усвідомлення своєї відповідальності перед майбутнім спонукає до самозростання, надихає на творчість, окрилює.
Другий Львівський фестиваль Гуманної Педагогіки «Доторкнутись до небес дитинства»
10 – 11 червня 2016 року за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Львівської облдержадміністрації, КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», ГО «Львівський обласний центр Гуманної Педагогіки», Львівського притулку для дітей відбувся Другий Львівський фестиваль Гуманної Педагогіки «Доторкнутись до небес дитинства», у якому взяли участь понад 350 вчителів з різних куточків України, практичні психологи, студенти педагогічних та психологічних факультетів вишів, методисти, працівники культури, батьки та всі, кого хвилює стан та майбутнє сучасної освіти, хто прагне вносити у свою щоденну співпрацю з дітьми ідеї Маніфесту Гуманної Педагогіки, ідеї Світла і Любові. Фестиваль проходив у величній будівлі ЗОШ № 62 (колишня Колегія єзуїтів, де на початку XVII ст. навчався Богдан Хмельницький) у центрі міста. Лейтмотив заходу: «Діти народжуються для того, щоб виправити наші помилки і скерувати людство на Шлях Істини!» (Ш.Амонашвілі) «Звідки я? Я – з мого дитинства» (Антуан де Сент-Екзюпері). З того самого дитинства, яке є єдиним і неповторним, жоден день якого не можна переписати і пережити набіло, не можна відкласти до кращих часів, коли в країні воцариться мир і розквітне добробут. Того самого дитинства, в якому чільне місце займає освітня діяльність, через яку проходить кожна дитина. Освіта ХХІ століття стає ще одним глобальним викликом для людства. Всесвітня комісія культури і розвитку при ЮНЕСКО ще в 1995 р. була змушена констатувати, що науково-технічний прогрес не забезпечив потребу в культурному розвитку, а «розвиток, позбавлений свого людського і культурного змісту, стає безглуздим» (Х . Перес де Куельяр). Вихід тільки один – повернення до духовної культури, накопиченої людством, до відновлення призабутих на шляху впровадження ринкових відносин понять «шляхетність», «честь», «гідність», «порядність», «доброзичливість», «любов до ближнього».
Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 30 травня 2016 року
30 травня 2016 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь вчителі м.Києва та Київської області, які прагнуть вносити у свою щоденну співпрацю з учнями ідеї Маніфесту Гуманної Педагогіки, Кодексу честі і служіння вчителя, ідеї Світла і Любові. Тема зустрічі: «Освіта від Серця до Серця або кроки школи гуманної педагогіки в Києві» Лейтмотив: «Учитель усвідомлює виключне значення своєї суб’єктивної волі в творенні освітнього процесу, тому постійно зайнятий вдосконаленням свого характеру, поглядів, педагогічної майстерності, духовно-морального світу, шукає і творить в собі педагога від Світла для дітей Світла» Кодекс честі і служіння вчителя Розпочав роботу студій Ігор Ерметов, Голова київського центру ВАГП. Ігор Олегович акцентував увагу слухачів на відповідальності професії вчителя. Ірина Ковалевська, директор спеціалізованої школи №322 Деснянського району м. Києва, вчитель-методист представила учителів школи, які виявили бажання працювати за програмою особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки. Це такі вчителі: Пікуля Лідія Павлівна, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»; Гриненко Катерина Петрівна, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»; Бобко Наталія Вікторівна, вчитель вищої категорії,«старший вчитель"; Шаповалова Тетяна Миколаївна, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»; Павленко Галина Дмитрівна, вчитель вищої категорії. Адреса сайту спеціалізованої школи №322, яка працює за програмою гуманної педагогіки: http://sch322kiev.at.ua/
|
- Щорічний семінар за підсумками роботи Центру гуманної педагогіки у Артемівську
- Дослідно-експериментальна робота «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки» в навчальних закладах України
- Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 16 квітня 2016 року
- Семінар "Методологічні основи Гуманної Педагогіки" у Фастові