Українська (UKR)Російська (RUS)

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 25/01/2018р.

Новини

25 січня 2018 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Сім’я і школа – два крила виховного процесу»

Лейтмотив: «Дитина переважає нас силою почуттів. У сфері інтелекту як мінімум рівна нам, їй не вистачає лише досвіду» Януш Корчак

«Знайти людину в людині - чи не в цьому смисл виховання?» С.Л.Соловейчик

Модератор: Павло Копосов, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти.

Форма проведення: семінар-практикум.

Детальніше...

 

З Новим роком та Різдвом Христовим!

Афіша

Шановні колеги, дорогі друзі!

Щиро вітаємо Вас з Новим роком та Різдвом Христовим! Нехай цей рік стане початком гарних змін та виправдання найсміливіших сподівань,  принесе із собою успіх та процвітання і мир нашій Україні! Зичимо Вам міцного здоров'я, невичерпної енергії та оптимізму. Щоб у Ваших домівках завжди панували мир, любов та злагода!

 

Президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації  Гуманної Педагогіки,

Станіслав Крук

 

Cемінар для вчителів природничого циклу у Дніпрі

Новини

27-29 грудня 2017 року в Дніпропетровській академії музики ім. М. Глінки  пройшов триденний семінар для вчителів природничого циклу

«Гуманістичний вимір реформи «Нова українська школа». Шкільні предмети як освітні курси при інтегрованому підході в викладанні біології та фізики»

У роботі семінару брали участь 55 вчителів з Дніпра, Дніпропетровського району та області.


Відкрив семінар ректор Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки, професор кафедри «Фортепіано», заслужений діяч мистецтв України Новіков Юрій Михайлович. Він звернув увагу на те, що викладання інтегрованих природничих курсів на гуманістичних засадах в музичній академії впливає на світогляд студентів та збагачує їх художнє сприйняття світу.

Детальніше...

 

Тексти і підтексти уроків

Уроки

Переживання на уроці «Світу Краси»

Діти дорослішають в школі, вони проживають уроки і отримують свій життєвий досвід, витягуючи підтексти з текстів уроків. Нещодавно, на одному з уроків курсу «Світ Краси» в 4 класі, ми використовували, запропонований Валерією Гівіївною Ніорадзе в курсі письмово-мовленнєвої діяльності фрагмент уроку про те, що таке підтекст і, як його можна трактувати. Діти самі прийшли до цікавого висновку, що підтекст залежить від внутрішнього світу того, хто читає, від його душі і серця. Дітям для роздумів було запропоновано невеличка розповідь Євгена Замятіна «Трамвай».

В оповіданні дається яскрава образна замальовка пасажирів трамваю, які поспішають до театру, а у вікна «тихесенько сидить блакитноокий хлопчик - так тихенько, що ніхто його і не бачить. І у нього вухо надірване, кров із мочки біжить. Ні-ні та й витре брудною хустиною, то вухо, то очі, то знову вухо. І виблискує трамвай, повний народу: їдуть у театр ».

Читаю текст, в класі зосереджена тиша, всі переживають разом зі мною, а один хлопчик Андрій Г. опустив голову на парту і гірко плаче. Сльози течуть струмком, а він голову глибоко занурює в складені на парті руки, щоб ніхто не бачив, що він не може зупинити сліз.

Детальніше...