Українська (UKR)Російська (RUS)

Cемінар-практикум з особистісно зорієнтованого навчання на засадах гуманної педагогіки «Поспішайте, діти! Будемо учитись літати» 25-26 січня 2019 року в Хмельницькому

Конференції, семінари

25 - 26 січня 2019 року в Хмельницькому відбувся семінар-практикум з особистісно зорієнтованого навчання на засадах гуманної педагогіки «Поспішайте, діти! Будемо учитись літати!»


Співорганізаторами семінару виступили Всеукраїнська культурно-освітня Асоціація Гуманної Педагогіки, Подільський культурно-просвітительський центр ім. М.К. Реріха, педагогічний та батьківський колективи Хмельницької ЗОШ №22 ім. Олега Ольжича, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Центр інноваційної педагогіки і психології м. Хмельницького.

Семінар відбувся в Хмельницькій ЗОШ №22 ім. Олега Ольжича.


Семінар відвідало чимало педагогів не тільки міста Хмельницького та області, а й з інших міст та областей України – Львівської, Тернопільської, Вінницької, Донецької та Черкаської.

Детальніше...

 

Педагогічний проект до 100-річчя з Дня народження Василя Сухомлинського

Статті, публікації

Відповідно до проекту постанови Кабінету Міністрів «Про відзначення 100-річчя

від дня народження Василя Сухомлинського»

2018 рік був оголошений роком В.О. Сухомлинського.

З огляду на це викладачами фахових дисциплін

КЗ "Бердичівського педагогічного коледжу" Житомирської обласної ради

у межах такого педагогічного проекту проведено ряд заходів, присвячених

формуванню теоретичної та практичної готовності студентів до використання

педагогічних ідей видатного гуманіста в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів.

Мета проекту:

вшанування пам’яті видатного педагога-гуманіста України;

вивчення, переосмислення та впровадження гуманістичних ідей В.О. Сухомлинського в освітній процес;

всебічне ознайомлення з його педагогічною, літературною спадщиною та громадською діяльністю;

створення умов для реалізації творчого потенціалу викладачів, студентів, педагогів-новаторів,

обміну досвідом та педагогічними здобутками;

популяризація та впровадження кращого досвіду гуманістичного виховання.

Проект адресований викладачам педагогічних навчальних закладів, вихователям дошкільних закладів, студентам.

Що ви знайдете в збірнику (стислий огляд):

  • Відкрите заняття на тему «Семантико-лінгвістичні особливості епістолярію як стилістичної системи самовираження. Епістолярій Василя Сухомлинського»
  • Проведення комплексних занять студентами-практикантами «Переказ казок та оповідань Василя Сухомлинського». Читання казок та оповідань дітям у повсякденному житті
  • Педагогічні читання «Філософія серця» В.О. Сухомлинського»
  • Відкрите заняття із загальної, вікової і педагогічної психології
  • (Аналіз ситуацій. Визначення рис та особливостей характеру героїв оповідань В.О. Сухомлинського)
  • Відкрита виховна година «Музичний калейдоскоп педагогічних ідей В.О. Сухомлинського»
  • Тренінгове заняття зі студентами на тему: «Педагогічні здібності: шляхи їх формування й розвитку»
  • (на основі педагогічних ідей В.О. Сухомлинського)
  • Упорядкування збірки творів В. Сухомлинського «Перлинки доброти»
  • з методичними рекомендаціями для роботи з дошкільниками
  • Цикл виховних годин на всіх відділеннях «Він серце дітям віддавав…»
  • Створення збірки конспектів «Хвилинки милування в природі»
  • Відеотека, відеомарафон, фестиваль буктрейлерів тощо

 

 

Детальніше...

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 24/01/2019р.

Новини

24 січня 2019р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Людина. Родина. Світ.»

Едуард Помиткін, доктор психологічних наук, професор, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.

Тема: «Ефективна співпраця школи та сім’ї»

Зінаїда Хоменко, керівник студій, кандидат психологічних наук, заступник голови київського центру ВАГП, Вчитель Гуманної Педагогіки.

«Людство вступає в століття людини», писав В.О.Сухомлинський.

Пророчі слова великого педагога-гуманіста.

Чи можемо ми олюднитися, не маючи позитивного досвіду життя в сім’ї?

Яка доля організації під назвою «сім’я»?

Адже всі ми є свідками того, як масово сім’ї руйнуються. Дорослі люди створюють сім’ю і не почувають відповідальності ні перед своїми обранцями, ні перед дітьми. Дорослі вважають нормою життя по декілька разів вкладати шлюб. Лише діти плачуть, просять, щоб тато і мама були разом. Вустами дитини промовляє до нас істина. Та хто її чує? Дорослим позакладало вуха… і серця.

Гість студій пан Едуард Помиткін щиро відповідав на запитання слухачів. Освітній курс «Людина. Родина. Світ», одним із авторів якого є Едуард Олександрович, дає можливість вже маленькому першокласнику замислитися над значенням сім’ї, над власною відповідальністю у виборі супутника життя, над власними цінностями.

Роль сім’ї у вихованні дітей беззаперечна. Та школа, вчителі також мають великий вплив на дітей і їх батьків. Духовна цінність дитини – її самосвідомість - розширююється завдяки спрямованим зусиллям волі самої дитини.

Чи зважаємо ми, батьки і вчителі на тренування волі наших дітей?

Чи виховуємо в дітей відповідальність за свої думки, почуття, вчинки?

Чи вчимо керувати своїми емоціями?

Яким прикладом ми, дорослі, є для своїх дітей, учнів?

Як ми, вчителі, взаємодіємо з батьками?

Як маємо діяти, щоб взаємодія перетворилася у співпрацю?

Ці та інші питання були обговорені Зінаїдою Хоменко разом зі слухачами студій.

 

 

Триденний семінар для вчителів біології та фізики з теми «Інтеграція змісту природничої освіти та її імплементація в сучасний освітній простір»

Конференції, семінари

27 - 29 грудня в Дніпровській академії музики відбувся триденний семінар для вчителів біології та фізики з теми

«Інтеграція змісту природничої освіти та її імплементація в сучасний освітній простір»


Питання, які було розглянуто на семінарі:

  • Світ як відкрита система.
  • Загальні закони існування систем.
  • Сучасна наукова картина світу та місце людини в ній.
  • Змістові лінії інтеграції курсу «Природничі науки».
  • Нова українська школа – головні світоглядні зміни в системі освіти.
  • Класична педагогічна спадщина про духовну природу дитини та природовідповідне виховання.
  • Покоління дітей Z та Y.
  • Авторитаризм у школі – причина стресів у дітей. Шляхи подолання авторитарного підходу в викладанні.
  • Моделювання уроків

Запис семінару та панельної дискусії з теми можна знайти за посиланнями

Частина І. https://youtu.be/cihrdOZKBpE

Частина ІІ. https://youtu.be/j7fnDL9H5hQ