Українська (UKR)Російська (RUS)

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 24/01/2019р.

Новини

24 січня 2019р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Людина. Родина. Світ.»

Едуард Помиткін, доктор психологічних наук, професор, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.

Тема: «Ефективна співпраця школи та сім’ї»

Зінаїда Хоменко, керівник студій, кандидат психологічних наук, заступник голови київського центру ВАГП, Вчитель Гуманної Педагогіки.

«Людство вступає в століття людини», писав В.О.Сухомлинський.

Пророчі слова великого педагога-гуманіста.

Чи можемо ми олюднитися, не маючи позитивного досвіду життя в сім’ї?

Яка доля організації під назвою «сім’я»?

Адже всі ми є свідками того, як масово сім’ї руйнуються. Дорослі люди створюють сім’ю і не почувають відповідальності ні перед своїми обранцями, ні перед дітьми. Дорослі вважають нормою життя по декілька разів вкладати шлюб. Лише діти плачуть, просять, щоб тато і мама були разом. Вустами дитини промовляє до нас істина. Та хто її чує? Дорослим позакладало вуха… і серця.

Гість студій пан Едуард Помиткін щиро відповідав на запитання слухачів. Освітній курс «Людина. Родина. Світ», одним із авторів якого є Едуард Олександрович, дає можливість вже маленькому першокласнику замислитися над значенням сім’ї, над власною відповідальністю у виборі супутника життя, над власними цінностями.

Роль сім’ї у вихованні дітей беззаперечна. Та школа, вчителі також мають великий вплив на дітей і їх батьків. Духовна цінність дитини – її самосвідомість - розширююється завдяки спрямованим зусиллям волі самої дитини.

Чи зважаємо ми, батьки і вчителі на тренування волі наших дітей?

Чи виховуємо в дітей відповідальність за свої думки, почуття, вчинки?

Чи вчимо керувати своїми емоціями?

Яким прикладом ми, дорослі, є для своїх дітей, учнів?

Як ми, вчителі, взаємодіємо з батьками?

Як маємо діяти, щоб взаємодія перетворилася у співпрацю?

Ці та інші питання були обговорені Зінаїдою Хоменко разом зі слухачами студій.

 

 

Триденний семінар для вчителів біології та фізики з теми «Інтеграція змісту природничої освіти та її імплементація в сучасний освітній простір»

Конференції, семінари

27 - 29 грудня в Дніпровській академії музики відбувся триденний семінар для вчителів біології та фізики з теми

«Інтеграція змісту природничої освіти та її імплементація в сучасний освітній простір»


Питання, які було розглянуто на семінарі:

  • Світ як відкрита система.
  • Загальні закони існування систем.
  • Сучасна наукова картина світу та місце людини в ній.
  • Змістові лінії інтеграції курсу «Природничі науки».
  • Нова українська школа – головні світоглядні зміни в системі освіти.
  • Класична педагогічна спадщина про духовну природу дитини та природовідповідне виховання.
  • Покоління дітей Z та Y.
  • Авторитаризм у школі – причина стресів у дітей. Шляхи подолання авторитарного підходу в викладанні.
  • Моделювання уроків

Запис семінару та панельної дискусії з теми можна знайти за посиланнями

Частина І. https://youtu.be/cihrdOZKBpE

Частина ІІ. https://youtu.be/j7fnDL9H5hQ

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 13/12/2018р.

Новини

13 грудня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Рівновага в екстремальній ситуації»

Гість студій:

Судха Рані Гупта, Голова піклувальної ради центрів Брахма Кумаріс, розташованих на території колишнього СНГ і Балтії, нагороджена Ювілейним знаком "55 років миротворчої діяльності ООН" за виховання дітей та підлітків в дусі культури миру та солідарності

Ведуча студій:

Зінаїда Іванівна Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки.

Експерт з позитивної психології, старший викладач Університету Брахма Кумаріс (Індія), лауреат звання «Людина тисячоліття» Судха Рані Гупта, говорила зі слухачами студій про причини появу екстремальних ситуацій в нашому житті:

1. Людина експлуатує і забруднює природу. І живе в цьому середовищі.

2. Жадібність, егоїзм, споживацькі мотиви у взаємовідносинах між людьми в сім'ї, на роботі поглиблюють прірву між найближчими родичами і позбавляють вміння співпрацювати в команді.

3. Невміння і небажання контролю над собою приводить до недбалого використання власних енергетичних ресурсів, власного часу. Людина починає жити з відчуттям постійного дефіциту. Багато людей починає жити «в кредит». Бракує часу почути своє серце.

4. Накопичення негативних звичок, вчинків наповнює життя багатьох людей темрявою.


Безвихідних ситуацій не буває. Доля дає кожному шанс стати кращим:

Крок1. Бажання стати кращим, бажання працювати над собою.

Крок2. Щоб знати куди рухатися, потрібно знати свою природу. «Мало мати драбину в руках. Потрібно ще й знати до якої стіни її поставити», Стівен Кові.

 

 

Тринадцяті Всеукраїнські Читання з Гуманної Педагогіки «Чисті думки творять дива»

Афіша

Шановні колеги, дорогі друзі!

24-25 листопада 2018 року за сприяння Міністерства освіти і науки України на базі Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова відбудуться Тринадцяті Всеукраїнські Читання з Гуманної Педагогіки «Чисті думки творять дива» за участю академіка Ш.О.Амонашвілі та Президента Міжнародного центру Гуманної Педагогіки, П.Ш. Амонашвілі.

Наша дійсність – це час прискорення. Все змінюється навколо нас, і ми інколи втрачаємо стійкі орієнтири та починаємо сумніватись у своїй спроможності гідно відповідати на різноманітні виклики часу, але головним викликом для нас є вміння залишатись за будь-яких обставин духовно-моральними людьми та виховувати духовно-моральних дітей.

Гуманна Педагогіка як надбання класичної педагогічної спадщини не є закритою та самодостатньою системою. Ми, вчителі, педагоги, вихователі та батьки, збагачуємо її своїми думками та діями, тому для нас надзвичайно важливим постає питання, як в сучасних умовах гідно впливати на педагогічні процеси, змінювати їх у кращій бік та самим змінюватись на краще. Тому темою Читань ми обираємо роздуми про те, як самовдосконалювати себе через чисті думки, як почати шлях до життя без гніву, заздрості, дратливості, які не є вродженими властивостями людини, а з’являються внаслідок негативного життєвого досвіду. Як вибудовувати педагогічний простір, в якому і у вихователів, і у дітей найкращі людські якості перебуватимуть в постійному розвитку, а негативне мислення не стане перешкодою для внутрішнього зростання.

Зазначене коло питань ми розглянемо в ході творчих майстерень, майстер-класів та дискусій. Розуміємо, що Читання – це не остаточне розв’язання окреслених проблем, а лише шлях, рухаючись яким, ми будемо отримувати особисті відповіді та оновлювати педагогічну свідомість.

Тож запрошуємо Вас до спільної розбудови сучасного педагогічного простору, де панують чисті думки!

Відкрито додаткову реєстрацію на Тринадцяті Всеукраїнські Читання з Гуманної Педагогіки!

У зв’язку із великою кількістю запитів на участь у Читаннях для учасників, які ще не зареєструвалися, пропонується додаткова зала в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова (м. Київ, вул. Пирогова, 9). На цю залу буде проводитися відеотрансляція заходів з актової зали.

Реєстрація за посиланням  -  https://goo.gl/5dUCNh

 

 

Attachments:
Download this file (Читання_Київ_2018.doc)Читання_Київ_2018.doc(103 Kb)