Українська (UKR)

Шановні послідовники та прихильники ідей Гуманної Педагогіки!

Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки, враховуючи побажання слухачів педагогічних читань та учасників авторських семінарів Ш.О.Амонашвілі з Києва та Київської області, започаткувала таку форму роботи як Київські студії гуманної педагогіки. Їх започатковано з метою активізувати роботу з опрацювання та впровадження в життя ідей гуманної педагогіки, ідей Маніфесту гуманної педагогіки, спрямованих на духовно-моральне становлення юного покоління в атмосфері гуманності та особистісного підходу до дитини.

Робота Студій почалася з травня 2013 року, відбулося вже декілька зустрічей. Планується проводити студії щомісяця. Розроблено Абонемент студій на 2013-2014 рік, який узгоджено з Департаментом освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації. Місце проведення студій: Київський Будинок учителя, вул. Володимирська, 57.

 Студії спрямовано на пошуки шляхів покращення сучасного стану освітньої сфери, вбачаючи важливу роль у цьому ідей гуманної педагогіки. Гуманізація освіти - не нове явище для освітян. Новою є реалізація принципів гуманності в сучасних умовах.

 Сучасна школа - це школа так званого перехідного періоду в житті суспільства. Теперішній перехідний період характеризується швидким темпом змін, кризами, конкуренцією. Україна живе в умовах трьох криз – духовної, освітньої, економічної. Учителі є професіоналами в царині духовності й освіти, від них багато що залежить у становленні та формуванні внутрішньої суті юного покоління. Найважливіше тут – це методи та стилі педагогічного спілкування. Яким буде стиль спілкування педагога з учнем, таким буде і шлях їхньої взаємодії. Авторитарний стиль спілкування вчителя призводить до відчуження учня, ліберальний стиль дає учневі відчуття своєї непотрібності, і тільки гуманний педагог допомагає учневі духовно дорослішати. Коли між учителем та учнем порушується взаємообмін людяністю, доброзичливістю, повагою, любов’ю – починаються хвороби. Хворіє й учень, і вчитель. Нині ці хвороби діагностують як емоційне вигорання, як у вчителів, так і в учнів. Виготський зазначав, що спілкування генетично випереджає розвиток усіх психічних процесів. Тому таким важливим для дитини є процес спілкування.

В освітянську практику міцно увійшло поняття «духовність», якому Український   тлумачний словник дає таке визначення: «Духовність – це пізнання людиною самої себе та вміння жити для інших». Саме такого підходу запропоновано дотримуватися учасникам Студій, на відміну трактування духовності як релігійності, що не розкриває суті поняття й навіть перешкоджає розкриттю його справжнього сенсу.

Запрошуємо всіх охочих до співпраці! Пропонуйте для оприлюднення та демонстрацій на Студіях свої напрацювання, презентації, набутий досвід у спілкуванні з учнями і батьками, усе, що може сприяти поліпшенню навчально-виховного процесу.

Участь у роботі Студій безкоштовна.

Контакти: e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Хоменко Зінаїда Іванівна – модератор Студій, заступник голови Київського міського центру гуманної педагогіки, кандидат психологічних наук, 093-541-29-27, (044) 425-47-43;

Подгорна Наталія Володимирівна – секретар Київського міського центру гуманної педагогіки, 095-804-33-58 068-356-28-18, (044)274-49-30;

Коломієць Вікторія Володимирівна – робота сайту, 095-824-12-88, 098-236-02-50, (044)223-02-20.

Чекаємо на Вас !!!

 

Оргкомітет