Українська (UKR)

Новини

Підсумки вересневих Студій гуманної педагогіки "Духовний світ учителя"

27 вересня 2014р. в Київському будинку учителя відбулась вереснева зустріч учасників Київськіх Студій гуманної педагогіки на тему «Духовний світ учителя».

І.О. Ерметов, лікар, психолог, член Координаційної ради МЦГП, віце-президент ВАГП, голова Київського міського центру ВАГП, лауреат премії Кабінету Міністрів України, Лицар Гуманної Педагогіки в майстер-класі «В пошуках краси духу» поставив ключові для кожної мислячої людини питання, які є також важливими в процесі підготовки до Дев`ятих Всеукраїнських Читань з гуманної педагогіки. Ми розмірковували над тим, що таке дух, краса? Чи може бути дух некрасивим?

Наші висновки: дітям не потрібна наша ідеальність, недосяжна, а тому несприйнятна. Дітям важливо бачити, як ми щодня, щохвилини шукаємо красу духа, проявляємо красу духа й тим є дороговказом для дітей. Місія вчителів і батьків – розкрити красу духовного світу. І робити це треба за будь-яких умов, а умови ніколи не бувають легкими.

Творча майстерня, яку провели А.А. Огійчук, заступник директора приватної школи «Михаїл» та В.В.Коломієць, викладач російської мови Центру вивчення іноземних мов "Linguaguide", співробітник Київського міського центру ВАГП, була присвячена знайомству з «Кодексом честі і служіння вчителя». Учасники Студій створювали образи-символи до кожного положення Кодексу, а також ділилися своїм баченням образу та ролі учителя в сучасному світі.

Торкнулися й до таїнства вчительської професії, яке добре висловив Свамі Вівекананда, відомий індійський філософ і громадський діяч: «Животворящий імпульс не може бути витягнутий з книг. Душа може отримувати поклик тільки від іншої душі і нізвідки більше. Ми можемо вивчати книги усе життя, можемо зробитися дуже розвиненими розумово; але врешті побачимо, що зовсім не розвинулися духовно. Щоб оживотворити дух, покликання має виходити від іншої душі».

Ілюстрацією цього споконвічного зв`язку між учителем й учнем стала знайдена біля святого джерела в Голосіївському районі м.Києва споруджена учнями лава, присвячена світлій пам`яті вчительки школи № 241 (тепер ліцей «Голосіївський») Раїси Павлівни Гаєвої. Виявилось, що на Студіях присутня колега Раїси Павлівни, яка розказала слухачам про непростий життєвий шлях мужнього вчителя-воїна, її відданість дітям і школі.

Наприкінці роботи Студій учасникам була запропонована композиція «Учитель», що наповнила кожного вірою в свої сили, прагненням відкрити серце, поділитися його духовними скарбами.

 

 

Об‘ява

Шановні друзі та колеги!

Повідомляємо, що у Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки змінилась адреса сайту:

http://www.gumannajapedagogika.com

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки, що відбулися 17 травня 2014 р.

100poradЗа сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації 17 травня   2014 р. у Будинку вчителя за адресою: вул. Володимирська, 57 відбулася остання у 2013-1024 навчальному році засідання Київських Студій гуманної педагогіки.

Тема Студій: «Сто порад учителеві» В.О.Сухомлинського.

Модератор - Зінаїда Хоменко, кандидат психологічних наук, заступник голови Київського міського центру ВАГП, науковий консультант і практичний психолог Фінансового ліцею м.Києва.

Лейтмотивом до роботи Студії став вислів із Маніфесту гуманної педагогіки: «Найбільша трудність у творенні гуманного освітнього світу знаходиться всередині нас самих».

В ході роботи Студії Зінаїді Іванівні вдалося розкрити слухачам працю В.О.Сухомлинського «Сто порад учителю», яку можна вважати дороговказом для кожного конкретного вчителя і для кожної школи, які стали на шлях духовного відродження, на шлях особистісно-зорієнтованого навчання на засадах гуманної педагогіки.

Для ефективності розкриття теми Студії слухачам було запропоновано працювати за таким планом:

1. Основи створення колективу.

2. Покликання до праці вчителя.

3. Здоров'я і духовне життя вчителя.

4. Світ дитинства очима вчителя.

5. Індивідуалізація навчання.

6. Організація навчально-виховного процесу в школі.

7. Мотивація навчання учнів.

8. Особливості навчання дітей у початковій школі.

9. Особливості навчання у середній і старшій школі.

10. Профілактика перевтоми учнів.

11. Система роботи з батьками.

12. Самопізнання і самовиховання як фундамент виховного процесу в сім”ї та школі.

Детальніше...

 

«Родина Амонашвілі. Витоки гуманної педагогіки». Підсумки квітневих Студій гуманної педагогіки.

dscn6175За сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації 5 квітня 2014 р. у Будинку вчителя за адресою: вул. Володимирська, 57 відбулися Київські Студії гуманної педагогіки.

Тема студій «Родина Амонашвілі. Витоки гуманної педагогіки»

 Модератор квітневих студій - І.О. Ерметов, лікар, психолог, член Координаційної ради МЦГП, віце-президент ВАГП, голова Київського міського центру ВАГП, лауреат премії Кабінету Міністрів України, Лицар Гуманної Педагогіки.

 Лейтмотивом до роботи студій стали слова Лихачова про те, що «людина виховується в моральному кліматі пам’яті». Ці слова в свій час справили велике враження на Шалву Олександровича Амонашвілі. Таке ж глибоке значення цьому вислову надав і керівник Студій Ігор Ерметов, спонукавши усіх присутніх зануритися у свою пам'ять і пошукати відповідь на питання, хто і як збагатив нас духовно.

Автору Студій вдалося зібрати цікавий змістовний матеріал про сім’ю Шалви Олександровича, про красу взаємин між поколіннями і з особливою трепетною теплотою донести його до серця кожного із слухачів.

Детальніше...

 
Більше статтей...