Украинский (UKR)Русский (RUS)
Издания по вопросам ГП

Статьи, публикации

Педагогический проект к юбилею Василия Сухомлинского

Відповідно до проекту постанови Кабінету Міністрів

«Про відзначення 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського»

2018 рік був оголошений роком В.О. Сухомлинського.

З огляду на це викладачами фахових дисциплін КЗ "Бердичівського педагогічного коледжу"

Житомирської обласної ради у межах такого педагогічного проекту проведено ряд заходів,

присвячених формуванню теоретичної та практичної готовності студентів до використання

педагогічних ідей видатного гуманіста в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів.

Мета проекту:

вшанування пам’яті видатного педагога-гуманіста України;

вивчення, переосмислення та впровадження гуманістичних ідей В.О. Сухомлинського в освітній процес;

всебічне ознайомлення з його педагогічною, літературною спадщиною та громадською діяльністю;

створення умов для реалізації творчого потенціалу викладачів, студентів, педагогів-новаторів,

обміну досвідом та педагогічними здобутками;

популяризація та впровадження кращого досвіду гуманістичного виховання.

Проект адресований викладачам педагогічних навчальних закладів,

вихователям дошкільних закладів, студентам.

Що ви знайдете в збірнику (стислий огляд):

  • Відкрите заняття на тему «Семантико-лінгвістичні особливості епістолярію як стилістичної системи самовираження. Епістолярій Василя Сухомлинського»
  • Проведення комплексних занять студентами-практикантами «Переказ казок та оповідань Василя Сухомлинського». Читання казок та оповідань дітям у повсякденному житті
  • Педагогічні читання «Філософія серця» В.О. Сухомлинського»
  • Відкрите заняття із загальної, вікової і педагогічної психології
  • (Аналіз ситуацій. Визначення рис та особливостей характеру героїв оповідань В.О. Сухомлинського)
  • Відкрита виховна година «Музичний калейдоскоп педагогічних ідей В.О. Сухомлинського»
  • Тренінгове заняття зі студентами на тему: «Педагогічні здібності: шляхи їх формування й розвитку»
  • (на основі педагогічних ідей В.О. Сухомлинського)
  • Упорядкування збірки творів В. Сухомлинського «Перлинки доброти»
  • з методичними рекомендаціями для роботи з дошкільниками
  • Цикл виховних годин на всіх відділеннях «Він серце дітям віддавав…»
  • Створення збірки конспектів «Хвилинки милування в природі»
  • Відеотека, відеомарафон, фестиваль буктрейлерів тощо

 

 

Подробнее...

 

Бак В.Ф. Использование методологии духовного гуманизма в пояснении темы XV Международных Чтений по гуманной педагогике «Воспитываться в моральном климате памяти»

Общественное движение гуманной педагогики сложилось в условиях кризиса традиционной системы образования, который вызван тем, что содержание образования, а также формы и методы обучения не соответствуют эволюционным тенденциям в развитии человечества.

Авторитаризм и насилие в педагогике, как и в любых других социальных сферах, следуют из ограниченного сознания тех, кто моделирует социальные процессы. «Материалистическое педагогическое сознание может иметь только одно детище – авторитарную педагогическую практику» [1, с. 97]. Гуманная педагогика успешно существует и развивается в современном педагогическом пространстве потому, что основывается на новой для традиционной педагогической науки методологии, которая отвечает вызовам времени – методологии духовного гуманизма

Подробнее...

 

Духовно – нравственное развитие детей. Игры и задания

Материалы подобраны по книгам А.Лопатиной и М. Скребцовой «Искусство видеть мир», «Азбука мудрости».Москва, «Сфера»,1998г.

Материалы подобрала учитель начальных классов, учитель-методист Артемовской ОШ №24 Донецкой области Горбачева Л. Л.

Игры и задания по теме: «Познание себя. Какой Я?»

1. Игра «Мир внутри меня».

«Микрофон». – В каждом человеке есть положительные и отрицательные качества. Подумай, какие хорошие качества живут в тебе?

- Каким образом они помогают тебе жить?

- С кем ты дружишь и почему?

- Часто ли ссоришься с одноклассниками?

- Знаешь ли о своих плохих качествах? Появляется ли у тебя желание бороться с ними?

«Работа в группах».- Чтобы избавиться от плохих качеств, предлагаю вам разработать план, как с помощью своих хороших качеств вы могли бы избавиться от плохих качеств. В группе работать надо дружно, внимательно выслушивая друг друга.

Подробнее...

 

Печерська гімназія №75 м. Києва і гени людської Душі

 

Слова ЛЮБОВ, ПОВАГА, СПОКІЙ, МИЛОСЕРДЯ, ЩАСТЯ – це не іменники, це дієслова. Бо якщо вони будуть залишатися лише в рамках звуку, хоча звук також має свою силу, і не будуть переходити в дієслова, а потім в дії, наші Душі наповняться тривогою і смутком, відчаєм і злобою. Кожен із нас хоче, щоб його любили, поважали, щоб оточуючі проявляли до нього милість, хоче мати душевний спокій і почуватися щасливим. Ми всі такі різні. Різні за статтю, різні за віком, різні за національністю, за віросповіданням і раптом…усі хочемо одного і того ж! Значить ми в чомусь схожі? В чому ж? Ми схожі потребами Душі! І тоді ЛЮБОВ, ПОВАГА, СПОКІЙ, МИЛОСЕРДЯ, ЩАСТЯ – це уже і не іменники, і не дієслова, це –ГЕНИ ЛЮДСЬКОЇ ДУШІ

Дитинка народжується і, в залежності від того яке обличчя мами вона бачить перед собою - усміхнене чи незадоволене, вона формує своє ставлення до світу. З молоком матері немовля вбирає і правила поведінки серед людей. Навчитися жити серед людей – це перший урок який має вивчити дитина. Дитина прийшла в Школу Життя. І в цій школі дитина має здати іспити з основних предметів. Які ж ці предмети – математика чи англійська мова? Для українських шкіл – це ж основні предмети???!!! Саме з цих предметів більшість шкіл проводять іспити, які називають співбесідою, для дитини віком від 6 до 16 років! Шановні батьки і вчителі, хіба знання цих предметів чи інших шкільних дисциплін будуть запорукою того, що ваша дитина, ваш учень будуть вміти любити і почуватися щасливими?

Подробнее...

 
Еще статьи...