Українська (UKR)Російська (RUS)

Новини

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 22 листопада 2014 р.

 

За сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації 22 листопада 2014 р. у Будинку вчителя за адресою: вул. Володимирська, 57 відбулися Київські Студії гуманної педагогіки.

Тема: «Розвиток мислення дітей: доброго мислення, ясного мислення, прекрасного мислення»

Лейтмотив:

«Ми поступово пізнаємо шкоду постійних заперечень,

ми починаємо цінувати освічену позитивність і творчість»

М.К. Реріх

Модератор – Баніт Ольга Василівна, кандидат педагогічних наук, молодший науковий співробітник відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.

Педагогічні студії пройшли у формі майстер-класу. Ольга Баніт представила аудиторії альтернативні форми роботи з розвитку позитивного мислення дітей у світлі ідей гуманної педагогіки.

Запропоновані вправи на озвучення своїх думок і сприймання думок інших, на сприймання себе, як людини і свого ставлення до оточуючих, на планування кожного дня, викликали у присутніх щирий інтерес і жваве обговорення.

Модератор підвела учасників до глибокого розуміння ролі і значення позитивного мислення в житті кожної людини за допомогою інтерактивних форм роботи, звернула увагу, що вчителю треба почати облагороджування думок з себе.

Після проведених вправ присутні зробили висновок, що

негативні думки – це вибір самої людини, це шкідлива звичка, яка руйнує сутність людини і яку можна замінити на корисну;

вправи на формування позитивного мислення діють за тим же принципом, що й фізичні вправи: для того щоб бути в хорошій фізичній формі – портібно регулярно тренуватися; так і з мисленням: позитивне мислення – результат щоденної роботи над собою;

на формування нової звички нашому мозку потрібно від 21 до 60 днів. Практикуючи вправи, спрямовані на формування позитивного світовідчуття щоденно протягом не менше місяця, людина формує собі сталий позитивний настрій. Використовуючи набуту звичку людина може кардинально змінити своє життя накраще.

 

Киевские Студии гуманной педагогики

 

Тема: «Через гру до особисто значимого навчання»

Шановні друзі!


Повідомляємо про зміну теми Київських Студій гуманної педагогіки, які відбудуться в суботу 25 жовтня 2014р. з 10-00 до 13-00 в приміщенні Будинку учителя за адресою:
м.Київ, вул. Володимирська, 57, Будинок учителя, ауд.103.


Тема: «Через гру до особисто значимого навчання»
Форма проведення: Семінар-практикум


Модератор: Копосов  Павло Германович кандидат педагогічних наук, методист Інституту інноваційних технологій та змісту освіти  Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України.

Прохання підтвердити свій прихід або повідомити про його неможливість на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Контактні телефони:
Коломієць Вікторія Володимирівна    
098-236-02-50
095-824-12-88
223-02-20

Подгорна Наталія Володимирівна
068-356-28-18
095-804-33-58
274-49-30

Хоменко Зінаїда Іванівна
093-541-29-27  
425-47-43


Чекаємо на  Вас !!!
Звертаємо вашу увагу, що участь в роботі студії   безкоштовна.
По закінченню роботи студій (травень 2015р.) ті учасники, які відвідали всі засідання  Студій,  отримують сертифікати.


 

Підсумки вересневих Студій гуманної педагогіки "Духовний світ учителя"

27 вересня 2014р. в Київському будинку учителя відбулась вереснева зустріч учасників Київськіх Студій гуманної педагогіки на тему «Духовний світ учителя».

І.О. Ерметов, лікар, психолог, член Координаційної ради МЦГП, віце-президент ВАГП, голова Київського міського центру ВАГП, лауреат премії Кабінету Міністрів України, Лицар Гуманної Педагогіки в майстер-класі «В пошуках краси духу» поставив ключові для кожної мислячої людини питання, які є також важливими в процесі підготовки до Дев`ятих Всеукраїнських Читань з гуманної педагогіки. Ми розмірковували над тим, що таке дух, краса? Чи може бути дух некрасивим?

Наші висновки: дітям не потрібна наша ідеальність, недосяжна, а тому несприйнятна. Дітям важливо бачити, як ми щодня, щохвилини шукаємо красу духа, проявляємо красу духа й тим є дороговказом для дітей. Місія вчителів і батьків – розкрити красу духовного світу. І робити це треба за будь-яких умов, а умови ніколи не бувають легкими.

Творча майстерня, яку провели А.А. Огійчук, заступник директора приватної школи «Михаїл» та В.В.Коломієць, викладач російської мови Центру вивчення іноземних мов "Linguaguide", співробітник Київського міського центру ВАГП, була присвячена знайомству з «Кодексом честі і служіння вчителя». Учасники Студій створювали образи-символи до кожного положення Кодексу, а також ділилися своїм баченням образу та ролі учителя в сучасному світі.

Торкнулися й до таїнства вчительської професії, яке добре висловив Свамі Вівекананда, відомий індійський філософ і громадський діяч: «Животворящий імпульс не може бути витягнутий з книг. Душа може отримувати поклик тільки від іншої душі і нізвідки більше. Ми можемо вивчати книги усе життя, можемо зробитися дуже розвиненими розумово; але врешті побачимо, що зовсім не розвинулися духовно. Щоб оживотворити дух, покликання має виходити від іншої душі».

Ілюстрацією цього споконвічного зв`язку між учителем й учнем стала знайдена біля святого джерела в Голосіївському районі м.Києва споруджена учнями лава, присвячена світлій пам`яті вчительки школи № 241 (тепер ліцей «Голосіївський») Раїси Павлівни Гаєвої. Виявилось, що на Студіях присутня колега Раїси Павлівни, яка розказала слухачам про непростий життєвий шлях мужнього вчителя-воїна, її відданість дітям і школі.

Наприкінці роботи Студій учасникам була запропонована композиція «Учитель», що наповнила кожного вірою в свої сили, прагненням відкрити серце, поділитися його духовними скарбами.

 

 
Більше статтей...