Українська (UKR)Російська (RUS)

Новини

Школа гуманної педагогіки – преображення в просторі любові

У Німеччині один з директорів середньої школи на початку кожного навчального року відправляє такого листа: "Я — один з тих, хто вижив у концтаборі. Мої очі бачили те, що жодна людина не повинна бачити. Гарно освічені та навчені інженери побудували газові камери, які отруювали дітей. Гарно підготовлені лікарі, медсестри, що добре розбирались у препаратах, уколами умертвляли немовлят.

Вони всі закінчили середню школу і перетворились на людей, що вічно горітимуть у пеклі. Тому я сумніваюсь, що навчання наукам обов’язкове та корисне. Моє прохання до вас –докладіть усіх зусиль стати людьми. Докладіть усіх зусиль протистояти виробництву освічених монстрів та психопатів. Дуже важливо, щоб і ваші діти також брали участь у цьому процесі".

Цінності гуманної педагогіки стають найбільш актуальними в перехідні періоди історичного розвитку суспільства. Перехідний період в житті людства – це не просто перехід від однієї суспільної формації до іншої, це перехід, перш за все, в способі мислення, в способі взаємодії членів суспільства один з одним. Відбувається зміна світогляду людини. А зміна світогляду – це суб’єктивний процес, це процес, який вимагає від кожного з нас відповіді на питання: «Якою людиною я є?», «В чому сенс мого життя?», «Як мені жити з самим собою та з іншими людьми?» Тобто, це питання, пов’язані з самопізнанням і самопреображенням. Якісні  конструктивні зміни в особистості найефективніше відбуваються не під тиском, насиллям, а в просторі любові. Діти приходять в цей світ, щоб їх любили, бо саме в просторі любові вони можуть розкрити і реалізувати свої здібності і таланти. 16 травня  2018р. на студіях гуманної педагогіки вчителі спеціалізованої школи №322 м. Києва ділилися своїм  досвідом гуманної педагогіки.

Детальніше...

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 22/02/2018р.

22 лютого 2018 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Психологічні основи побудови інтегрованого курсу «ЛЮДИНА. РОДИНА. СВІТ»

Модератор: Помиткін Едуард Олександрович, доктор психологічних наук, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, автор навчального посібника для учнів початкової школи «Людина. Родина. Світ».

Форма проведення: семінар-практикум.

Детальніше...

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 25/01/2018р.

25 січня 2018 року в Київському будинку вчителя за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Сім’я і школа – два крила виховного процесу»

Лейтмотив: «Дитина переважає нас силою почуттів. У сфері інтелекту як мінімум рівна нам, їй не вистачає лише досвіду» Януш Корчак

«Знайти людину в людині - чи не в цьому смисл виховання?» С.Л.Соловейчик

Модератор: Павло Копосов, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти.

Форма проведення: семінар-практикум.

Детальніше...

 

Педагогічні Читання у Каневі

Зрозуміти багатогранний світ Гуманної Педагогіки під силу кожному, хто з вчителів цього забажає, іти до істини Добра і Краси.  Педагогічні твори Ш.О.Амонашвілі – це науковий пошук шляхів організації радісного, захоплюючого життя у школі. Всупереч педагогіці, яка існує педагог звертається до педагогіки серця, розмірковує про добро і зло, біль і радість, совість і безсердечність і т.д. У школі має бути вчитель, від якого можна черпати знання, як воду з криниці, який вміє дослідити душу дитини і серцем дійти висновку: добро має панувати у школі, і ніякої байдужості. Шалва Олександрович не доказує нам, а розповідає про те, яке шкільне життя можна запропонувати дітям, виховати не просто учня, а Людину.

Детальніше...

 
Більше статтей...