Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 4/10/2018р.
4 жовтня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки. Тема: " Людина людині - Людина " Гість студій: Валентин Васильович Рибалка, доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, автор 523 наукових робіт у галузі психології. Серед визначних наукових здобутків Валентина Васильовича варто відзначити створення психологічної теорії особистості, яка базується на моделі тривимірної, поетапно конкретизованої психологічної структури особистості, а також розробку концепції розвитку творчо обдарованої особистості, культурологічних та аксіологічних аспектів психології честі та гідності особистості. Електронна бібліотека НАПН України - http://lib.iitta.gov.ua/view/creators/index.==0420.html
Ведуча студій: Зінаїда Іванівна Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки. Форма проведення: семінар-практикум Людина Людині - Людина. Як залишитися людиною в такому розмаїтому, непередбачуваному, стрімкому сьогоденні? Зустріч з професором Валентином Васильовичем спонукала замислитися над проблемами філософії життя сучасного українця. І не просто теоретичної філософії, а практики щасливого життя. В якому суспільстві живемо, яке суспільство формуємо? Повноправні члени нашого суспільства сьогодні граються в дитячих садочках, навчаються за партами в школі. Ми всі рівні, маленькі й дорослі. Ми всі об’єднані людською честю і людською гідністю. Як зберегти в собі ту золоту середину, яка дозволяє і себе цінувати і в інших бачити цінність, значимість, унікальність, неповторність? Коли розпочинати практику демократії? В сім'ї, у взаєминах між чоловіком і дружиною, між батьками і дітьми, потім дитина удосконалює навички демократії в садочку, школі… Чи ж багато в нас демократії у цих найважливіших цеглинках суспільства? На чому вибудовуємо стосунки: на повазі, турботі чи на страхові, тиску? Рятує всіх НАДІЯ… Валентин Васильвич Рибалка – невичерпне джерело мудрості. Слухаєш, наповнюєшся світлом, вірою, бажанням працювати над собою… Низький уклін, ВАМ ВЧИТЕЛЮ!
Навчальна програма «ПРОСТІР ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ»
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ Автори програми: Помиткін Едуард Олександрович, доктор психологічних наук, професор, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України; Хоменко Зінаїда Іванівна, кандидат психологічних наук, член правління ВГО Всеукраїнської культурно-освітньої Асоціації гуманної педагогіки, заступник голови київського міського центру ВАГП, науковий консультант школи гуманної педагогіки, Вчитель Гуманної Педагогіки. м. Київ, 2018р.
Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 20/09/2018р.
20 вересня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки. Тема: "Педагогіка серця" Ведучі: Богосвятська Анна-Марія, кандидат філологічних наук, доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Лицар Гуманної Педагогіки; Зінаїда Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної педагогіки. Форма проведення: семінар-практикум.
Сьомі Київські Педагогічні Читання «ЧИСТІ ДУМКИ ТВОРЯТЬ ЧУДЕСА»
27 серпня 2018 р. у спеціалізованій школі № 17 м. Києва відбулися Сьомі Київські Педагогічні Читання «ЧИСТІ ДУМКИ ТВОРЯТЬ ЧУДЕСА» Організатори Читань: - Департамент освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації; - Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації; - Всеукраїнська культурно-освітня асоціація гуманної педагогіки; - Інститут психології ім.Г.С.Костюка НАПН України; - Київський міський та обласний центри гуманної педагогіки; - Київський міський будинок учителя; - Спеціалізована школа № 17 м. Києва «Спочатку було слово…» А кожному слову передує думка… Замисел Всевишнього прекрасний. Людина наділена вмінням мислити. А через мислення творити. Людина сотворець. Людина думкою творить свій мікрокосм. Як важливо, щоб думки людини були високими, чистими, світлими. Як своєю думкою людині не піти проти замислу Всесвіту, як додати краси та світла в кожен трепет душі, кожне сказане слово, кожний вчинок щоденного життя? Як окрилити себе і надихнути інших на співпрацю? Примус чи співпраця дає відчуття чуда буття? А що значить співпрацювати? А що таке ієрархія? А як очистити думки, якщо їх сила силенна в твоїй голові? А що є протилежністю любові? І що стоїть за словами: «Я люблю тебе»? Такі питання ставили промовці читань перед собою та учасниками Сьомих київських читань з гуманної педагогіки. Разом шукали відповіді, разом відкривали свої серця і разом надихалися чудом єднання помислів, думок, сердець.
|