Українська (UKR)

Новини

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 13/12/2018р.

13 грудня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Рівновага в екстремальній ситуації»

Гість студій:

Судха Рані Гупта, Голова піклувальної ради центрів Брахма Кумаріс, розташованих на території колишнього СНГ і Балтії, нагороджена Ювілейним знаком "55 років миротворчої діяльності ООН" за виховання дітей та підлітків в дусі культури миру та солідарності

Ведуча студій:

Зінаїда Іванівна Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки.

Експерт з позитивної психології, старший викладач Університету Брахма Кумаріс (Індія), лауреат звання «Людина тисячоліття» Судха Рані Гупта, говорила зі слухачами студій про причини появу екстремальних ситуацій в нашому житті:

1. Людина експлуатує і забруднює природу. І живе в цьому середовищі.

2. Жадібність, егоїзм, споживацькі мотиви у взаємовідносинах між людьми в сім'ї, на роботі поглиблюють прірву між найближчими родичами і позбавляють вміння співпрацювати в команді.

3. Невміння і небажання контролю над собою приводить до недбалого використання власних енергетичних ресурсів, власного часу. Людина починає жити з відчуттям постійного дефіциту. Багато людей починає жити «в кредит». Бракує часу почути своє серце.

4. Накопичення негативних звичок, вчинків наповнює життя багатьох людей темрявою.


Безвихідних ситуацій не буває. Доля дає кожному шанс стати кращим:

Крок1. Бажання стати кращим, бажання працювати над собою.

Крок2. Щоб знати куди рухатися, потрібно знати свою природу. «Мало мати драбину в руках. Потрібно ще й знати до якої стіни її поставити», Стівен Кові.

 

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 31/10/2018р.

31 жовтня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.


Тема: «Особистість, світогляд, гармонія або як залишитися Людиною в такому мінливому світі»


Ведуча студій:

Зінаїда Іванівна Хоменко, кандидат психологічних наук, член Правління ВАГП, заступник Голови Київського міського центру ВАГП, науковий консультант школи гуманної педагогіки, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки.


Особистість… З чого починається особистість? Особистістю народжуються чи стають? Якщо стають, то хто коли і як впливає на становлення особистості? Як формується наш світогляд? Що таке патріотичне виховання? Куди зникає спокій і радість нашого серця? Конкуруємо чи домовляємося? На ці та інші питання шукали відповідь учасники київських студій, створюючи власну теорію розвитку особистості.

 

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 18/10/2018р.

18 жовтня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Уявлення про серце у Давноіндійській, Давньокитайській філософії та медицині»

Гість студій:

В'ячеслав Костянтинович Гаврилькевич, кандидат психологічних наук, доцент, заступник директора Центру інноваційної педагогіки та психології, доцент кафедри психології та педагогіки Хмельницького національного університету, голова Хмельницького обласного центру Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації гуманної педагогіки, Лицар гуманної педагогіки (м. Хмельницький)

Ведуча студій:

Зінаїда Іванівна Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки.

Форма проведення: семінар-практикум


Гість студій Вячеслав Гаврилькевич оповив слухачів магією знань про серце у Давньоіндійській, Давньокитайській філософії та медицині. «Учитель має бути учнем у свого Серця» Щоб бути учнем Серця, Серце потрібно знати…Чи будуємо ми стосунки зі своїм серцем? «Від недумання про серце, серце болить».

Серце – це не лише фізіологічний орган, це духовно-психофізіологічна лабораторія людини. Серце – перший орган, який з’являється в ембріональному розвитку. Вогонь серця забезпечує цілісність людини. Серце – це корінь всього, вчиненого нами. «Квіткою серця є обличя людини».

 

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 4/10/2018р.

4 жовтня  2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: " Людина людині - Людина "

Гість студій:

Валентин Васильович Рибалка, доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник відділу психології праці Інституту  педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, автор 523 наукових робіт у галузі психології.

Серед визначних наукових здобутків Валентина Васильовича варто відзначити створення психологічної теорії особистості, яка базується на моделі тривимірної, поетапно конкретизованої психологічної структури особистості, а також розробку концепції розвитку творчо обдарованої особистості, культурологічних та аксіологічних аспектів психології честі та гідності особистості.

Електронна бібліотека НАПН України -

http://lib.iitta.gov.ua/view/creators/index.==0420.html

Ведуча студій:

Зінаїда Іванівна Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки.

Форма проведення:  семінар-практикум

Людина Людині - Людина. Як залишитися людиною в такому розмаїтому, непередбачуваному, стрімкому сьогоденні?


Зустріч з професором Валентином Васильовичем спонукала замислитися над проблемами філософії життя сучасного українця. І не просто теоретичної філософії, а практики щасливого життя. В якому суспільстві живемо, яке суспільство формуємо?

Повноправні члени нашого суспільства сьогодні граються в дитячих садочках, навчаються за партами в школі. Ми всі рівні, маленькі й дорослі. Ми всі об’єднані людською честю і людською гідністю. Як зберегти в собі ту золоту середину, яка дозволяє і себе цінувати і в інших бачити цінність, значимість, унікальність, неповторність?

Коли розпочинати практику демократії? В сім'ї, у взаєминах між чоловіком і дружиною, між батьками і дітьми, потім дитина удосконалює навички демократії в садочку, школі… Чи ж багато в нас демократії у цих найважливіших цеглинках суспільства? На чому вибудовуємо стосунки: на повазі, турботі чи на страхові, тиску?

Рятує всіх НАДІЯ…

Валентин Васильвич Рибалка – невичерпне джерело мудрості. Слухаєш, наповнюєшся світлом, вірою, бажанням працювати над собою…

Низький уклін, ВАМ ВЧИТЕЛЮ!

 

 
Більше статтей...