Українська (UKR)Російська (RUS)

Сертифікація учасників П’ятнадцятих Всеукраїнських Читань

Дорогі друзі!

Вітаємо усіх учасників П’ятнадцятих Всеукраїнських педагогічні читань «Як любити дітей?»

Для учасників Читань передбачена видача сертифікатів на 8 годин (0,26 кредиту ЄКТС). Обов'язковою умовою отримання сертифікатів є безпосередня участь в Читаннях (онлайн) та проходження вихідного опитування (через гугл-форму), надання відгуку про Читання протягом 7 днів після їх завершення. За цими принципами був сформованиий Реєстр сертифікатів, де можна знайти своє прізвище.

Номерний сертифікат учасника Читань в електронній формі можна скачати за посиланням:

https://bit.ly/3gpdXEQ

Бажаємо усім міцного здоров'я, любові і творчих успіхів !

 

 

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників (за видом освітньої послуги «ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ»)

1. Найменування педагогічних читань«Як любити дітей?»

2.Вид підвищення кваліфікації - навчання за програмою підвищення кваліфікації (участь у педагогічних читаннях).

3.Розробник педагогічних читань «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки».

Спікери:

Шалва Амонашвілі, доктор психологічних наук, професор, іноземний член Національної академії педагогічних наук України, Лицар Гуманної Педагогіки;

Паата Амонашвілі, президент Міжнародного центру Гуманної Педагогіки, директор студії «Басті Бубу», доктор психологічних наук, Лицар Гуманної Педагогіки;

Станіслав Крук, кандидат педагогічних наук, президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, віцепрезидент Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;

Вікторія Бак, кандидатка педагогічних наук, учителька біології Бахмутського НВК №11, учитель-методист, Відмінник освіти України, віцепрезидентка ГО ВАГП, Лицар Гуманної Педагогіки;

Світлана Гаряча, завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», кандидатка педагогічних наук, віцепрезидентка Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;

Валентина Матяшук, кандидатка історичних наук, завідувачка кафедри педагогіки Львівського ОІППО, голова Львівського обласного центру ГП, Лицар Гуманної Педагогіки;

Анна-Марія Богосвятська, завідувачка кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидатка філологічних наук, член-кореспондентка Ноосферної академії науки та освіти, Лицар Гуманної Педагогіки;

Ніна Салієнко, викладачка педагогіки Дніпровської академії музики ім.Михайла Глінки, членкиня Правління Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки.

Детальніше...

 

Уроки добра в Уманській школі

Уроки добра в Уманській школі

Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 Черкаської області.

Вчитель Щербатюк В.О. провела "Уроки добра" у 6-х класах на теми: "Твори добро, бо ти людина", "Доброта врятує світ".

Головною метою було виховання почуття доброти, чуйності, милосердя, поваги.

Детальніше...

 

Добро

Добро

Хутірський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Червонослобідської сільської ради Черкаської області.

Урок Доброти для учнів 2 класу організувала та провела вчитель початкових класів Драголюб Олена Федорівна.

Використовуючи різні форми роботи, діти виконували цікаві завдання, пов'язані із ключовим поняттям "ДОБРО":

1. Робота в парах: вставити пропущені літери і прочитати вірш.

2. Конкурс на кращого читця (представників груп) віршів про добро.

3. Групова робота із леґо-цеглинками: з'єднати частини прислів'їв.

Детальніше...

 

Що таке є доброта? Це є серця висота!

Що таке є доброта? Це є серця висота!

Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Смілянської міської ради Черкаської області.

Годину спілкування «Що таке є доброта? Це є серця висота!» у 4 класі організувала та провела вчитель початкових класів Макарова Оксана Миколаївна.


Під час години спілкування діти складали прислів'я, давали цінні поради, приміряли на себе різні соціальні ролі (допомога людям похилого віку, поради для малечі).

Детальніше...