Українська (UKR)

Вчителі Гуманної Педагогіки - 2025

Новини

Визнані «Учителем Гуманної Педагогіки» у 2025 році

1. КОВАЛЕНКО Світлана Леонідівна, соціальий педагог КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж».

2. ЩУЦЬКА Оксана Михайлівна, викладач соціально педагогічних дисциплін КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж».

3. ВОЛОШИНА Ніна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Кам’янського закладу загальної середньої освіти №2 з поглибленим вивченням окремих предметів Кам’янської міської ради Черкаської області, учитель інтегрованого курсу «Мистецтво», «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель».

4. ГАРНАГА-ГУДКОВА Неля Петрівна, учитель початкових класів «спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист» Кам’янського закладу загальної середньої освіти №2 з поглибленим вивченням окремих предметів Кам’янської міської ради Черкаської області.

5. БЄЛІКОВА  Наталія Володимирівна, вчителька Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №3 Хмельницької міської ради» (м.Хмельницький).

6. ФЕДОРОВА  Лариса Іванівна, директор комунального закладу загальної середньої освіти «Гімназія № 22 імені Олега Ольжича Хмельницької міської ради», викладає українську мову та образотворче мистецтво в початковій школі, «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель».

7. НОВОСЬОЛОВА  Оксана Вікторівна, учитель початкових класів «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель» комунального закладу загальної середньої освіти «Гімназія 22 імені Олега Ольжича Хмельницької міської ради».

8. КАРБОВСЬКА  Вікторія Петрівна, практичний психолог БФ “Слов’янське серце” на “Простір дружній до дітей молоді та сімей” та співзасновниця і педагог  ГО “Центр розвитку людини та сім’ї “Сонячний Зайчик” ( 2010 р. ) м. Кропивницький.

9. ПЕРЕДЕРІЙ  Людмила Василівна, президент Теософського відділення “Лайя", м.Кропивницький та співзасновниця ГО “Центр розвитку людини та сім’ї “Сонячний Зайчик”.  ( 2010 р.), м.Кропивницький

10. МАМУНЧАК  Тетяна Володимирівна, директорка ясел-садка №101 «Софія» Запорізької міської ради.

11. БІЛОКОБИЛЬСЬКА Любов Борисівна, директор КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С.Макаренка»

Щиро Вас вітаємо!

Дякуємо за Вашу невтомну працю! Нехай Ваша педагогічна діяльність приносить тільки радість, а в житті панують щастя і гармонія!

Attachments:
Download this file (Клопотання.doc)Клопотання.doc(49 Kb)

Детальніше...

 

Всеукраїнські Читання «Бути людиною»

Афіша

Запрошення на Всеукраїнські Читання 2025:  https://youtu.be/NLj1R6VPaOI

 

Зареєструватись на Читання можна до 10.01.2025 р за посиланням: https://bit.ly/3CCI8Hq

 

 

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників (за видом освітньої послуги «ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ»)

Інтерв'ю

1. Найменування«Бути людиною»

2. Вид підвищення кваліфікації - навчання за програмою підвищення кваліфікації (участь у педагогічних читаннях).

3. Розробник ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки».

Спікери:

Крук Станіслав Леонідович, кандидат педагогічних наук, доцент, президент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;

Бак Вікторія Федорівна, кандидат педагогічних наук, вчитель біології Бахмутського НВК № 11, вчитель-методист, відмінник освіти України, віцепрезидент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки»,Лицар Гуманної Педагогіки;

Гаряча Світлана Анатоліївна, кандидат педагогічних наук,завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Черкаського ОІПОПП, віцепрезидент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;

Ерметов Ігор Олегович, заступник начальника Медичного центру Національної гвардії України з експертизи, майор медичної служби, психолог, віцепрезидент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;

Салієнко Ніна Олександрівна, викладач Дніпровської академії музики, керівник Дніпровського Центру Гуманної педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;

Безвершук Валентина Никандрівна, вчитель-методист, вчитель фізики та астрономії, відмінник освіти України, лауреат премії Сороса, Лицар Гуманної Педагогіки, співробітниця Вінницького осередку Всеукраїнської Асоціації Гуманної Педагогіки;

Розенкова Світлана Валентинівна, вчитель-методист, вчитель зарубіжної літератури ЗЗОШ "ОСНОВА", керівник Запорізького обласного відділення Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;

Брусенцева Олена Михайлівна, вчитель початкових класів КЗО «СЗШ № 58» ДМР, вчитель вищої категорії, викладач-методист, Учитель Гуманної Педагогіки;

Первак Майя Стефанівна, учитель початкових класів Вінницького ліцею №35, Учитель Гуманної Педагогіки;

Бичівник Альона Вікторівна, вчитель початкових класів Гімназії №1 м.Новомосковська, вчитель-методист, вчитель вищої категорії, Учитель Гуманної Педагогіки ;

Добрянська Ольга Сергіївна, художниця, керівник творчої майстерні "Доля" м. Вінниця.

4. Мета педагогічних читань: обговорити актуальні проблеми освітньої діяльності з позицій гуманної педагогіки; розглянути ключові питання, які є основою духовного життя людини;проаналізувати свій шлях зростання в людському вимірі, свій досвід змін самовдосконалення та виховання сенсів людського життя; сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної компетентності; удосконалити теоретичну та практичну підготовку педагогів з питань гуманно-особистісного підходу до вихованців; підвищення мотивації до саморозвитку та самореалізації.

5. Напрям педагогічних читань - педагогічна освіта.

6. Зміст педагогічних читань:

1) Сенси та цінності Гуманної Педагогіки, як створювати гуманний освітній простір;

2) Людський вимір нашого життя. Випробування та їх проходження. Як бути людиною;

3) Учитель, діти та війна. Джерела нашої стійкості.

7. Обсяг (тривалість) Читань - 16 годин/ 0,53 кредита ЄКТС.

8. Форма Читань очна.

9. Цільова аудиторія. Читання рекомендовані для науковців, викладачів, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів, спеціалістів управлінь освіти, соціально-психологічних служб, громадських організацій, студентів, батьків.

10. Перелік компетентностей, що удосконалюватимуться/набуватимуться:

загальні: психологічна та загальнокультурна компетентність, педагогічна ерудиція; системність мислення; інноваційність мислення (здатність модернізувати зміст, форми, методи, прийоми та засоби освітнього процесу); детермінізм мислення (здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки); перспективність мислення (здатність прогнозувати шляхи розвитку освітнього процесу); продуктивність мислення (здатність розробляти методичний матеріал); науковість мислення (готовність проводити педагогічні дослідження), соціальна компетентність та соціальна активність; готовність презентувати себе й свій педагогічний досвід;

фахові: підвищення професійної компетентності педагогів; активізація пізнавальної діяльності; підвищення рівня педагогічної культури; удосконалення процесу самопізнання й рефлексії; формування світоглядної і діяльнісної основи особистісно-орієнтованої взаємодії педагогів з вихованцями, їхніми батьками, іншими учасниками освітнього процесу; розвиток креативності педагогічних працівників, їх готовність і здатність до інноваційної діяльності.

Програму укладено згідно з п. 2 ст. 59 ЗУ «Про освіту» та відповідно до п. 10 постанови КМУ від 21 серпня 2019 рокуи № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133) і Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (наказ МОН від 15.10.2018 р. № 36)

 

 

Вісімнадцяті Всеукраїнські Читання з Гуманної Педагогіки «Бути людиною

Афіша

Шановні колеги, дорогі друзі!

10-11 січня 2025 року під час зимових канікул в Мистецькому просторі міста Хмельницького плануємо провести Вісімнадцяті Всеукраїнські Читання з Гуманної Педагогіки з теми «Бути людиною»

Ми всі переживаємо складні часи випробувань, війна триває і триває боротьба українського народу за своє право на існування. Війна росії проти України – це війна цінностей. Ми виборюємо не тільки своє право на існування, а й можливість жити у вільній країні та мати свободу. Майбутнє нашої країни – це держава вільних і відповідальних людей, за що і воюють найкращі хлопці та дівчата в лавах ЗСУ. Що робимо ми, вчителі та вихователі, наставники та батьки задля того, щоб бути людьми та виховувати людей, в людському вимірі яких існує гідність та сумління, віра та любов, краса та істина, справедливість та милосердя? Хтось серед нас вступив до лав ЗСУ та захищає країну зі зброєю в руках, хтось став волонтером, хтось залишився в складні для батьківщини часи в країні та продовжує навчати та виховувати дітей. Кожен на своєму місці працює задля розбудови України. Як ми, послідовники громадського руху Гуманної Педагогіки, мислимо наше сучасне та майбутнє?

Майже двадцять років існує наш громадській рух в України. За цей час ми зробили багато корисних справ, які спрямовані на розбудову вітчизняної освіти на засадах духовного гуманізму, основою якого є вдосконалення освітнього процесу через самовдосконалення нас з вами. Тож сьогодні бажано зрозуміти, як за цей час ми змінились, що важливого зробили для освіти в Україні та що плануємо зробити в майбутньому.

Ми обираємо лейтмотивом Читань слова Блаженнішого Любомира Гузара: «Моє велике бажання – бути людиною». Пропонуємо обговорити на Вісімнадцятих Всеукраїнських Читаннях свій шлях зростання в людському вимірі, свій досвід змін самовдосконалення та виховання сенсів людського життя.

Детальніше...